Gå til innhold

God matboks for voksne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å både bli sunnere og mer økonomisk, noe som betyr at handling i universitetskantina må ta slutt.

Derfor lurer jeg på hvilken matboks som er den beste? Har søkt etter tester på nett, men alle er forbeholdt barn. Så hvilken er best for oss voksne?

Finnes det noe som holder på kulda? Jeg liker både ost og yoghurt, men ikke romtemperert. Og finnes det noe med "luftehull", sånn at jeg kan ha varm mat, uten at det blir vått? Det hender at jeg steker noen rundstykker, og ikke rekker å kjøle dem ned før jeg må dra (jeg er den som alltid har dårlig tid om morgenen).

Hva anbefaler du, og hvorfor? :)

Tar også imot tips for hva som er greit å ha med seg! Jeg spiser ikke kjøtt. Har tilgang til microbølgeovn på universitetet.

Anonymkode: 91664...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lagret en masse pins på Pinterest for noen år siden. Det kan være døde linker der, men tror de fleste kan gi god inspirasjon ihvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forslag til mat:

pizzasnurrer med linser(lag stor porsjon og frys ned og varm opp i micro)

piroger med løk og spinat (samme opplegg som pizzasnurrene)

pastasalat

middagsrester

Anonymkode: a41cc...2cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker ulike matbokser fra Sistema og er godt fornøyd med dem. Tåler mye, enkle å rengjøre, og de har bokser til ulike formål. Vi har kjøleskap på jobb til å ha lunsjen i, men trenger du fryseelement i matboksen kan jo de under være noe

https://www.enklereliv.no/bento-kjolematboks-hvit-bla?gclid=Cj0KCQjwp5_qBRDBARIsANxdcinAxGqLU-_KcM5e52U6PWdbIftKH5BPPFgFnnk9Q-lUMcdn1U78344aAmXJEALw_wcB

https://bakerenogkokken.no/flere-produkter/oppbevaring/plastbokser/frozzypack-matboks-med-kjoleelement-orange/?vat=1&gclid=Cj0KCQjwp5_qBRDBARIsANxdcinRjWGBXVe6YOmcB_bA5g4uZtCEvqEeHeCQR8YFRmBFlZRTllzNDI0aAtcAEALw_wcB

Anonymkode: f359a...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker

Om du fryser ned yoghurten så rekker den å tine til lunsj, og holder samtidig resten av maten kald.

Sistema har som nevnt over mange ulike varianter.

Selv er jeg godt fornøyd med den jeg finner på Rema, før sto det Bendit på, nå tror jeg det står 'eat move sleep'. Ett stort og ett mindre bur, med fruktgaffel inkludert. Koster rundt 50 kr tror jeg.

Anonymkode: c0853...1d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...