Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg setter feil injeksjon? Enten at jeg setter på blodårer eller nerver! Eller andre prøver som tas.

Kan det føre til at jeg går til fengsel? isåfall hvor lenge? 

Anonymkode: 55a67...978

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg setter feil injeksjon? Enten at jeg setter på blodårer eller nerver! Eller andre prøver som tas.

Kan det føre til at jeg går til fengsel? isåfall hvor lenge? 

Anonymkode: 55a67...978

Nei, med mindre du gjør dette systematisk med viten og vel. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Arnfinn_Nesset

Anonymkode: ea05c...0dd

• Liker 4
Skrevet

Neppe. Men å dele "helse vesenet" i to ord , kan gi deg noen uker. 

• Liker 25
Skrevet

Er du den samme nyutdannede sykepleieren som har laget flere tråder om frykten for å treffe nerver osv? Om jeg var deg ville jeg søkt hjelp for angsten om å gjøre noe feil, og eventuelt gått gjennom pensum du har hatt for å gjøre deg selv tryggere. Forstår det kan være overveldende, men du må ha litt mer tro på deg selv! :) Du kommer ikke i fengsel for slike uhell.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Neppe. Men å dele "helse vesenet" i to ord , kan gi deg noen uker. 

:ler:

Orddeling.jpg

Anonymkode: bf8a7...382

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Fengsel vet jeg ikke, men en feil injeksjon som på en eller annen måte fører til skade eller død vil få store konsekvenser for deg. 

Du er redd for å gjøre feil og det bør du være. Det er viktig å dobbeltsjekke seg selv og være på vakt. Feil begås i helsevesenet hele tiden. Det er travelt der og menneskelig svikt skjer. Jeg er faktisk redd for å havne på sykehus selv fordi jeg VET at det blir begått endel feil. Men det er selvsagt mange flinke også. 

Anonymkode: 3fcc1...8b0

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, pessimistisk skrev:

Er du den samme nyutdannede sykepleieren som har laget flere tråder om frykten for å treffe nerver osv? Om jeg var deg ville jeg søkt hjelp for angsten om å gjøre noe feil, og eventuelt gått gjennom pensum du har hatt for å gjøre deg selv tryggere. Forstår det kan være overveldende, men du må ha litt mer tro på deg selv! :) Du kommer ikke i fengsel for slike uhell.

Kan jeg ringe deg for peptalk? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler:

Orddeling.jpg

Anonymkode: bf8a7...382

Nå er du min venn. Skulle verden gå under, så skal jeg - for deg - jakte tunfisk... biter i glass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...