Gå til innhold

Dagmamma i Tromsø

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tromsø

Har lest mange tråder her, om priser for dagmamma.

Og har forstått det slik at prisene varierer en god del.

Er det noen som kan fortelle meg hva de betaler for dagmamma i Tromsø eller andre steder i nord-norge?

Vi betaler 3500 pr. mnd. i 11 mnd. for registrert dagmamma. Vet om et par andre som også betaler det samme i Tromsø.

Ettersom jeg finner ut her inne, er dette ganske rimelig i forhold til hva enkelte må betale andre steder i landet.

Det hadde vært interessant og vite om prisnivået faktisk er såpass mye lavere her enn f.eks. Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var rimelig til og med til Tromsø å være. Vi har også registrert dagmamma i Tromsø. Vi betaler 4500 kroner per måned. Syns det er en grei pris, jeg. For vi har tross alt mottatt kontantstøtta for dattera vår. Jeg syns 3500 kroner er lite for registrert dagmamma, i alle fall hvis hun passer barn under 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Snorkfrøkna

Vi har svart dagmamma i Tromsø.. vi betaler 3000kr i måneden. Dette er uten mat og bleier. Synes det er penger nok, ettersom maksprisen i barnehager er 2750kr, og dagmamma ikke har den pedagogiske opplæring en barnehage ville hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har svart dagmamma i Tromsø.. vi betaler 3000kr i måneden. Dette er uten mat og bleier. Synes det er penger nok' date=' ettersom maksprisen i barnehager er 2750kr, og dagmamma ikke har den pedagogiske opplæring en barnehage ville hatt[/quote']

Men hvis barnet er under 3 år får tross alt dere kontantstøtta. Med andre ord tjener dere på å bruke henne. Det gjør ikke de som bruker barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...