AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Om man åpner en sånn kartong med linser, bruker halvparten, teiper igjen og har den i kjøleskapet, hvor lenge vil den holde seg? Anonymkode: cd792...5ad
Gjest Ishm Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Hvorfor åpne alle? Men de varer lenge nok! Så lenge linsene ligger i vannet er det ingen fare
Gjest Ishm Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Mine linser har ligget over en måndte, bruker dem kun ved spesielle annlendinger! 1-3 gang i mnd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 44 minutter siden, Ishm said: Hvorfor åpne alle? Men de varer lenge nok! Så lenge linsene ligger i vannet er det ingen fare 44 minutter siden, Ishm said: Mine linser har ligget over en måndte, bruker dem kun ved spesielle annlendinger! 1-3 gang i mnd Hehe, åpnet bare en:) Dog hellte jeg av vannet før boksen havnet i kjøleskapet? Ble litt dårlig i magen og det er det eneste jeg kan tenke meg til kan være synderen basert på hva jeg har spist de siste dagene. Anonymkode: cd792...5ad
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 14 timer siden, Ishm skrev: Mine linser har ligget over en måndte, bruker dem kun ved spesielle annlendinger! 1-3 gang i mnd Det er ikke kontaktlinser det er snakk om her. Anonymkode: 7b25f...844
solmåneogstjerner Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kontaktlinser det er snakk om her. Anonymkode: 7b25f...844 Hehe, jeg tenkte også kontaktlinser. Spise-linser holder seg i ca fem dager. Du kan fryse dem da. Da holder de i månedsvis.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man åpner en sånn kartong med linser, bruker halvparten, teiper igjen og har den i kjøleskapet, hvor lenge vil den holde seg? Anonymkode: cd792...5ad Jeg har lært at man skal ikke oppbevare i originalemballasje, men overføre til ny boks. Ville normalt sett gått etter denne; https://www.matprat.no/artikler/oppbevaring-og-holdbarhet/oppbevaring-i-kjoleskap/ Og behandlet det som gryterett. Men nå er det hundedager... Vil tro det holder 3-5 dager, og at man ser når de blir dårlig. Anonymkode: 7b25f...844 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå