Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg hadde mens sist 4. juli, og med min litt lange syklus skulle den ha dukket opp 2 eller 3. august. Jeg er alltid regelmessig, og det pleier å stemme +- med 1 dag. Fra 31. juli til i dag har jeg hatt sterke menssmerter, fått betydelig større pupper og er trøtt & slapp. Samboeren min har reagert veldig på dette. Det har også vært noen først lyserøde dråper på papiret når jeg tørker meg (den første dagen) og senere noen dråper her og der med mørkebrunt blod eller slim. Har lest at det kan virker lignende festeblødning, men er ikke sikker. 2. august, på kvelden med utvannet urin, tok jeg en test som var tilsynelatende negativ. Burde jeg ta en på morgenurinen i morgen for å sjekke, eller er ikke det noe poeng? 

Anonymkode: bdd12...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ventet ett par dager å sett om mensen kommer. Hvis ikke hadde jeg tatt en ny test på morgenurin. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok ikke hatt festeblødning, men hadde en liten blødning da mensen egentlig skulle kommet i mine svangerskap. Da fikk jeg imidlertid tydelig positiv test samtidig. Det har gått noen dager siden sist du testet nå, så jeg tenker det kan være verdt å prøve igjen.  

Anonymkode: 92cab...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...