AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Dere som praktiserer åpent forhold og/eller er swingere: har dere noen gang gått på ei skikkelig flause? Lagt an på feil person, eller hatt et opplegg som ble mislykket? Hadde vært artig å høre slike historier også😊 Anonymkode: 56ffe...3ee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Ingen? 😥 Neivel da.. Anonymkode: 56ffe...3ee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Ingen som gidder å brette ut om flausene. Anonymkode: be4fd...cfc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Fikk god tone med en fyr, men hadde ikke gjort noe fremstøt, bare flørtet litt subtilt. Har som regel at jeg forteller hva greia er tidlig i flørten og da jeg sa at jeg var i et åpent forhold ga han meg en høylytt leksjon foran et helt utested om hvor forferdelig horete jeg var som la an på folk uten å fortelle dem om typen. Ble siste gang jeg gikk ut for å flørte, nå avtales de få treffene jeg har over nett. Anonymkode: b300c...dd7 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som gidder å brette ut om flausene. Anonymkode: be4fd...cfc Kult med flauser da.😄 Anonymkode: 2b0ec...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå