Gå til innhold

Tar du alltid screenshot av annonsen (handle på nett)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg kjøpte noen øredobber fra en dame på Finn. Glemte å ta bilder av annonsen og ser at den er nå slettet. Jeg har ingen bilder av annonsen utenom et bildet av øredobbene. I tilfelle øredobbene ikke samsvarer med de jeg får tilsendt, hva gjør jeg da? Og er der vanlig at man tar bilder av annonsen? Gjør dere det? Tar dere bilder av alt?

Anonymkode: f2d34...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg kjøpte noen øredobber fra en dame på Finn. Glemte å ta bilder av annonsen og ser at den er nå slettet. Jeg har ingen bilder av annonsen utenom et bildet av øredobbene. I tilfelle øredobbene ikke samsvarer med de jeg får tilsendt, hva gjør jeg da? Og er der vanlig at man tar bilder av annonsen? Gjør dere det? Tar dere bilder av alt?

Anonymkode: f2d34...445

Tar ikke bilder nei.. Kjøper alltid ting som jeg selv henter hos de som selger.. Ville sikkert tatt noen forhåndsregler om varen skulle sendes til meg, men de fleste sender da vel det de har lagt ut bilde av..

Anonymkode: aa768...43e

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tar man det?

Anonymkode: f0ccf...ed2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ene gangen ble jeg faktis lurt :) så vil ikke si folk er helt 100% til å stole på. 

Og dette var da nordmenn. En norsk dame på 20 sirka, trodde bare utledninger drev med sånnt! Men ja :) 

Anonymkode: 5e9c9...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå handler jeg så og si nesten aldri! For det meste er jeg den som faktis selger tingene.

men ville jeg kjøpt noe så ville jeg ikke tatt screen, så lenge jeg har noe kontakt informasjon som mobil, adress eller navn? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ene gangen ble jeg faktis lurt :) så vil ikke si folk er helt 100% til å stole på. 

Og dette var da nordmenn. En norsk dame på 20 sirka, trodde bare utledninger drev med sånnt! Men ja :) 

Naive nordmenn som tror at alle norske er så hederlige og greie alltid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...