AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Hei! Jeg kjøpte noen øredobber fra en dame på Finn. Glemte å ta bilder av annonsen og ser at den er nå slettet. Jeg har ingen bilder av annonsen utenom et bildet av øredobbene. I tilfelle øredobbene ikke samsvarer med de jeg får tilsendt, hva gjør jeg da? Og er der vanlig at man tar bilder av annonsen? Gjør dere det? Tar dere bilder av alt? Anonymkode: f2d34...445
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg kjøpte noen øredobber fra en dame på Finn. Glemte å ta bilder av annonsen og ser at den er nå slettet. Jeg har ingen bilder av annonsen utenom et bildet av øredobbene. I tilfelle øredobbene ikke samsvarer med de jeg får tilsendt, hva gjør jeg da? Og er der vanlig at man tar bilder av annonsen? Gjør dere det? Tar dere bilder av alt? Anonymkode: f2d34...445 Tar ikke bilder nei.. Kjøper alltid ting som jeg selv henter hos de som selger.. Ville sikkert tatt noen forhåndsregler om varen skulle sendes til meg, men de fleste sender da vel det de har lagt ut bilde av.. Anonymkode: aa768...43e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Hvordan tar man det? Anonymkode: f0ccf...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 ene gangen ble jeg faktis lurt så vil ikke si folk er helt 100% til å stole på. Og dette var da nordmenn. En norsk dame på 20 sirka, trodde bare utledninger drev med sånnt! Men ja Anonymkode: 5e9c9...e31 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Nå handler jeg så og si nesten aldri! For det meste er jeg den som faktis selger tingene. men ville jeg kjøpt noe så ville jeg ikke tatt screen, så lenge jeg har noe kontakt informasjon som mobil, adress eller navn? Anonymkode: 5e9c9...e31
Anim92 Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: ene gangen ble jeg faktis lurt så vil ikke si folk er helt 100% til å stole på. Og dette var da nordmenn. En norsk dame på 20 sirka, trodde bare utledninger drev med sånnt! Men ja Anonymkode: 5e9c9...e31 Naive nordmenn som tror at alle norske er så hederlige og greie alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå