Gå til innhold

Strikkeinstagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen kontoer å anbefale? Orker ikke sitte å leite meg ihjel.... Kontoen må legge litt i bildekvalitet for at jeg skal ville se på 😊

Anonymkode: 00248...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke strikk er du på leit etter? Barnestrikk, dame, Herre, interiør? 

 

Jeg liker godt piamyrhekamp, frapinne, barnehagestrikk, barnestrikk , mammastrikk, petiteknit og detstrikkes. Også følger jeg nordicknitters, strikkere og vestlandsstrikk på snapchat - der får jeg inspirasjon og ender ofte opp med å følge de som er på hvis de inspirerer.. hvis ikke lar jeg bare være å se den dagen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du er ute etter. 

Jeg liker mønsterstrikk og farger, og unngår de som bare strikker babyklær eller enkle raglangensre på tjukke pinner i kitt, grått og oker. Liker heller ikke kontoer med mye (dårlig) skjult reklame for sko og diverse garnbutikker. 

Følger bl.a strikkingvild mettosaurus kammebornia strikkezilla mariesdrops birgerberge johnsenknit

 

Anonymkode: 62fbf...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Spørs hva du er ute etter. 

Jeg liker mønsterstrikk og farger, og unngår de som bare strikker babyklær eller enkle raglangensre på tjukke pinner i kitt, grått og oker. Liker heller ikke kontoer med mye (dårlig) skjult reklame for sko og diverse garnbutikker. 

Følger bl.a strikkingvild mettosaurus kammebornia strikkezilla mariesdrops birgerberge johnsenknit

 

Anonymkode: 62fbf...861

Da liker jeg det helt motsatte av deg, jeg er ikke glad i farger men elsker kitt, grått og oker. Dårlig merka reklame er jeg ikke glad i, da 😬

Anonymkode: 00248...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da liker jeg det helt motsatte av deg, jeg er ikke glad i farger men elsker kitt, grått og oker. Dårlig merka reklame er jeg ikke glad i, da 😬

Anonymkode: 00248...26c

Haha 😄 Jeg liker forsåvidt også kitt, grått og oker (men gjerne oker + hvitt i kombinasjon, for eksempel i et par selbuvotter ;)) men blir ikke spesielt inspirert når alle strikker det samme (grenser for hvor mange petiteknit-gensre i hvitt eller oker man trenger i feeden sin, liksom - så de mest "trendy" kontoene styrer jeg unna). Syns heller ikke babyplagg er så interessant. Da vil jeg heller ha selbuvotter og kofter. 

Anonymkode: 62fbf...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkmarielle har veldig mye fin babystrikk

Anonymkode: 8cc97...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg styrer unna de mest trendy jeg også. Synes mye blir for likt. Er heller ikke interessert i babyklær eller interiørgreier. Noen av mine favoritter er jessssiemae, gorillaknits, sewrella, ivyandautumn og nomadstitches.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsejer og laerkebagger og _mininit_

Jeg har virkelig begynt å digge de som strikker ting som ingen andre strikker, og spesielt de to siste jeg nevnte inspirerer meg ofte! Elsker bruken av farger og at de strikker helt unike ting.

Irriterer meg også over at de ikke har noen strikkeoppskrifter.  

Men er veldig lei tjukke, ensfargede gensere, så det prøver jeg å styre unna. Lurer på om disse varme genserne blir brukt.

Liker også veldig godt picklesoslo, men det er jo en garnbutikk 🙂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ikke fan av de som bare strikker babyklær eller bare strikk på tykke pinner...Synes det er veldig mange flinke som strikker mye forskjellig og tar skikkelig fine bilder! De som inspirerer meg mest er birger berge, salapaloosa knits, valleyknits, bmandarines, westknits, kammebornia og caitlyn hunter.

Anonymkode: fb72d...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siriola er min favoritt, sammen med valleyknits, mettosaurus og strikkezilla.

Anonymkode: 0d94c...a35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Haha 😄 Jeg liker forsåvidt også kitt, grått og oker (men gjerne oker + hvitt i kombinasjon, for eksempel i et par selbuvotter ;)) men blir ikke spesielt inspirert når alle strikker det samme (grenser for hvor mange petiteknit-gensre i hvitt eller oker man trenger i feeden sin, liksom - så de mest "trendy" kontoene styrer jeg unna). Syns heller ikke babyplagg er så interessant. Da vil jeg heller ha selbuvotter og kofter. 

Anonymkode: 62fbf...861

Da tror jeg Skeindeer er noe for deg. Hun har vel tilogmed egen votteklubb og kjappstrikka selbuvotter osv - masse superfine mønstre synes iallefall jeg. 

Og kanskje hun Diana Walla som har den skogafjellgenseren? Cakeandvikings tror jeg det er. 

Jeg tror også du kan like einkopptetakk (?) - altså hun mørkhårede i strikketerapi. Hun liker jeg veldig godt, strikker i masse fine farger. Hun andre (ingvildmusikk eller noe sånt) har muligens også noe koftevotteaktig. 

Jeg skulle også til å anbefale hun som driver Garntopia utfra fargevalgene dine, men der har jeg inntrykk av at det er mye som kanskje du er lei av (type cumulusbluse og diverse trendoppskrifter blant annet).

Jeg liker veldig godt Camilla beate73, men mulig du synes det blir for mye trendplagg der og. Jeg liker også Tjuvbekk.  

Men jeg liker sånne trendplaggkontoer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Det er så mange flinke! Tenker du norske elller internasjonale? 😊 De internasjonale strikker jo mye med håndfarget garn og det er veldig fint men vanvittig dyrt😱 ofte engelske oppskrifter også.. Litt ok at man kan få tak i garnet de norske bruker men synes de internasjonale er litt mer spennende. Jeg liker veldig godt cakeandvikings, skeindeer, little tailoress, kammebornia, plystre, salapalosa knit, gutten og strikkemor, we are knitters, boyland knitworks, dreareneaknits, paellas+++

Anonymkode: fb72d...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiddelibom, paellas, hoppestrikk, ministrikk 

Anonymkode: fb72d...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knipsarina, gutten og strikkemor, strikkezilla 

Anonymkode: fb72d...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 13.14, Fortunatus skrev:

Morsejer og laerkebagger og _mininit_

Jeg har virkelig begynt å digge de som strikker ting som ingen andre strikker, og spesielt de to siste jeg nevnte inspirerer meg ofte! Elsker bruken av farger og at de strikker helt unike ting.

Irriterer meg også over at de ikke har noen strikkeoppskrifter.  

Men er veldig lei tjukke, ensfargede gensere, så det prøver jeg å styre unna. Lurer på om disse varme genserne blir brukt.

Liker også veldig godt picklesoslo, men det er jo en garnbutikk 🙂

 

Åh, Lærke Bagger lager så mye kult! 

Jeg har mye forskjellig, men scroller over en del. 

Som regel følger jeg tagger hvis det er noe jeg kunne tenke meg å strikke. 

Av strikkede følger jeg meretemonster, kvaroystrikk, sanasysler, skaperrom, einkopptetakk, marwold, pollywantsanothercracker, strikkvild, eirefjell. 

Anonymkode: c8a1c...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...