Gå til innhold

HVOR finner jeg kritthvite syntetiske perleøredobber?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som kan tipse meg om nettbutikk med kritthvite syntetiske enkle perleøredobber på stift? Har titta i alle butikker som fører sånt noe nå, uten hell.

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisenett har ikke noe de da? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Smykkene jeg har er fra lisenett så jeg hadde håpet at de også hadde perleøredobber som kunne matchet - men jeg finner det ikke på sidene deres, altså.

Husker at det er noen andre nettbutikker som hadde øredobber, men jeg husker ikke hvilke! :klaske:

Prøvde å lete litt i går, uten hell...

Gjest Gjesta
Skrevet

Ingen tips til nettbutikker? :-(

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde samme problem som deg, fikk kjøpt til et par slike hos lisenett ettersom de hadde noen ekstra liggende på lager: http://www.lisenett.no/brudepikesider/bs6.htm

smykkesettet er riktignok til barn men øredobbene er like store som normale voksen øredobber kjempefine!

kan kanskje være værdt å spørre?

ellers har jeg sett noen hos bryllupsweb også men kansje de ikke er helt hvite? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for tipset- tittet på de hos bryllupsweb, men de se ikke helt hvite ut...

Tror jammen jeg skal sende en mail til lisenett og spørre for sikkerhetsskyld, jeg! :D

K

Skrevet

Jeg vet at de har hvite perleøredobber på KapAhl - du har ikke muligheten for å sjekke der da? Dessuten vil jeg tro at de fleste parfymerier har de også. Med nettbutikk er en jo aldri helt sikker på leveringstiden...

Gjest Gjesta
Skrevet

Har sjekka perlene på både KappAhl og Cubus, hos Glitter og Morris (eller Wedins... :klø:), Gullfunn og Bjørklund. Lindex og HM hadde ikke perler nå. Ingen av de jeg har sett på er hvite nok - de hos Cubus var de hviteste, så jeg har kjøpt dem, men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd...

Sendte en mail til lisenett - men uansett om de har eller ikke, så klarer de sikkert ikke å levere på ei uke... :-(

At jeg ikke kunne tenkt på dette litt før!!! Hadde bare ikke trodd at det skulle bli så vanskelig...

Har et annet smykkesett i perler jeg kan bruke, men så har det seg sånn at tiaraen min har hvite perler, og da er det jo ikke no' fint om de andre smykkene har en annen farge... :-(

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Og nå har jeg vært i kontakt med lisenett - og hun HADDE SÅNNE PERLER SOM JEG SKAL HA!!! Og hun skulle sende dem til meg i dag!

Gjett om JEG er fornøyd, a! :hoppe:

Skrevet
Og nå har jeg vært i kontakt med lisenett - og hun HADDE SÅNNE PERLER SOM JEG SKAL HA!!! Og hun skulle sende dem til meg i dag!

Gjett om JEG er fornøyd, a! :hoppe:

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...