Gjest tivoli Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 ...er alt under kontroll?? Jeg føler på en måte at jeg er litt for rolig, budekjolen er enda ikke kommet fra belgia, programmet er ikke på lang nær ferdig etc etc. Hva med dere andre?
magnhild Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Jeg føler jeg har kontroll nå. Ikke mye som mangler. kun innkjøp av forskjellig som drikke, snaks og annet... Og betaling av ting og tang da... Kjolen er ferdig, jeg skal til prøvetime hos frisør på fredag og til manikyr og spray-taning på neste torsdag. Så jeg er klar jeg!
Xina Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Ja,nå skal jeg ha det meste under kontroll.Prøvde brudekjolen i salongen for siste gang før bryllupet idag. Kjøpt vin til maten og vodka til velkomstdrinken som onkel skal lage idag. Levert en lang liste over brus,snacks og div til dagligvarebutikken her som skal hentes neste torsdag. Napping/farging av bryn imorgen. Frisøren neste torsdag for farging/striping av hår. Spraybrun,manikyr,øvelse i kirken og pynting i lokalet på fredagen. Nå er det bare 11 dager igjen
Gjest tivoli Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 ...da er dere mer i rute enn jeg er:). Jeg fikk beskjed fra Unik i dag og at kjolen er enda mer forsinket og at den kanskje ikke kommer før neste onsdag. I tillegg skal den tilpasses...hjelp! Dere som skal ta spray-tan: har dere prøvd det før? Jeg tok en prøvetime (heldigvis) for et par uker siden. Fargen ble fin, men jeg fikk utslett på brystet, føtter, armer og litt i ansiktet. Har heller tatt noen soltimer i stedet. På Sunpoint (oslo) sa de at man ikke måtte finne på å ta magic tan dagen før et bryllup. I tilfelle dette skulle skje. Man burde alltid ta en prøvetime..men dette vet dere vel:)...lykke til alle 21.mai-bruder!!
Vendelin Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Alt er under kontroll trur jeg. Får litt "hetta" innimellom, men det er bare når folk begynner mase om alt mulig som DE trur jeg ikke har tenkt på. Skal ut å fixe en del detaljer i morgen og se over alle drikkevarene. Blir bra det her jenter eller hva?!! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Føler at jeg har det meste under kontroll - det er noen små detaljer som ikke er i orden enda, men jeg har tro på at det ordner seg i løpet av uka! Gleder meg til neste uke - da siste finger skal legges på verket. Siden vi skal ha selskapet privat, så blir det mye pynting og dekking av bord den siste dagen, samt div. som skal hentes/bringes. Koser meg skikkelig - føler at vi er godt i rute! K
Solhanne Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Håper jeg har alt under kontroll.... :-? Sitter med siste finpuss på sangheftene og kirkeprogrammene. Skal levere inn liste på brus, øl osv. i slutten av uken. Prøve kjolen for siste gang neste torsdag. Kjøpe inn diverse småting. Også blir det pynting av bord og lokale fredagen før. Uff, er så redd for å glemme noe
snoopi Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Har vel detb meste under kontroll.Men en del som ikke er helt ferdig.kjolen er ikke helt ferdig,men skal bli,forloveren min trakk seg på lørdag og jeg har nå fått infulensa.Morro
Saeria Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Har vel detb meste under kontroll.Men en del som ikke er helt ferdig.kjolen er ikke helt ferdig' date='men skal bli,forloveren min trakk seg på lørdag og jeg har nå fått infulensa.Morro[/quote'] Så synd med forloveren da! Håper du blir fort frisk, og at du finner en ny forlover.
snoopi Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 jada,det med forlover har ordna seg. Ei anna venninne stiller opp,fikk litt panikk ang pappirer osv.hva gjør jeg nå liksom. Skulle ønske jeg kunne fått en bedre forklaring fra hun som egentlig skulle være,men det får jeg nok ikke. Ellers satser jeg på og bli frisk,tilbringe mye til i senga.
Saeria Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Det var at det ordnet seg. :D Du får ha god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå