Gjest Kendall Skrevet 5. august 2019 #1 Del Skrevet 5. august 2019 Gjett hvem som har glemt basiskunnskapen i engelsk 🙄 Kan noen forklare meg forskjellen mellom «I felt asleep og I fell asleep»? Jeg har trodd at «I felt asleep» var fortid og betydde «jeg sovnet»...Og at «Fell asleep» var nåtid og betydde jeg sovner. Så hva er riktig? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 5. august 2019 #2 Del Skrevet 5. august 2019 "I fell asleep" "er riktig. Felt er et annet verb, brukes ikke i den sammenhengen, det brukes om "følte" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianconera Skrevet 5. august 2019 #3 Del Skrevet 5. august 2019 To fall - fell - fallen to feel - felt - felt I felt asleep (jeg kjente meg søvnig (ish)) I fall asleep (jeg sovnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Del Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, Bianconera said: To fall - fell - fallen to feel - felt - felt I felt asleep (jeg kjente meg søvnig (ish)) I fall asleep (jeg sovnet) Nei, dette er ikke korrekt. Du kan skrive: I felt sleepy. I felt asleep er fullstendig feil. Anonymkode: 527c8...741 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 5. august 2019 #5 Del Skrevet 5. august 2019 Skjønner! Tusen takk! 6 minutter siden, mandel92 skrev: "I fell asleep" "er riktig. Felt er et annet verb, brukes ikke i den sammenhengen, det brukes om "følte" 2 minutter siden, Bianconera skrev: To fall - fell - fallen to feel - felt - felt I felt asleep (jeg kjente meg søvnig (ish)) I fall asleep (jeg sovnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianconera Skrevet 5. august 2019 #6 Del Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke korrekt. Du kan skrive: I felt sleepy. I felt asleep er fullstendig feil. Anonymkode: 527c8...741 I stand corrected🙌🏼 Gikk litt fort der, mente selvfølgelig «felt sleepy», takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #7 Del Skrevet 5. august 2019 5 minutter siden, Kendall said: Skjønner! Tusen takk! Debattanten du siterer tar feil. Anonymkode: 527c8...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexicon Skrevet 5. august 2019 #8 Del Skrevet 5. august 2019 Ingen av dem "Frem" what the fuck? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå