Gå til innhold

Vonde hendelser i livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde et fint og harmonisk liv med en god kjæreste frem til jeg kom i 20 årene. Gjorde det så slutt med han, noe som startet alt. Et psykisk spill fra hans side over flere år som satte meg helt ut av spill. Gjorde at jeg involverte meg med feil menn og alt ble bare kaos. Ble veldig lett og utnytte, også seksuelt. En av gangene dette skjedde møtte jeg det jeg trodde var drømmemannen, samme dagen. Følte meg som verdens verste menneske siden jeg hadde ligget med han fyren rett før dette, noe som jeg egebtlig heller ikke ønsket, og jeg ser idag det var veldig utnytting av en sårbar situasjon jeg var i. Dette førte til et 6 mnd langt forhold med «drømmemannen» som var som et evigvarende helvete da det gikk alt for fort fram og jeg ikke fikk avstand til det andre som hadde skjedd før jeg møtte han. Var helt på bånn, følte meg skyldig og ekkel og han nye fikk fullstendig styre meg rundt. Mista meg selv fullstendig, visste knapt hvem jeg var. Det endte med at jeg gikk helt bort i fra de framtidsplanene jeg hadde tidligere, og alt er snudd på hodet i forskjell til ha det burde og skulle vært. Fant etter noen måneder ut at denne mannen ikke var noe for meg, langt i fra. Men følte at det hadde vært så mye styr i forkant ifb med han andre mannen og det som skjedde der, at jeg ikke kunne gi opp. Slo derimot opp til slutt, men falt fort tilbake av slitenhet og praktiske årsaker. Endte like etter med at han forsøkte å voldta meg analt mens jeg sov. Og det sliter jeg med enda, flere år etterpå. Det irriterer meg noe grenseløst.. alt var et helvete, og så toppet det hele seg med dette. Føler meg ekkel, skamfull og unormal, og tanken på hvordan alt kunne vært unngått er så vond. Fikk også jobb på en annen plass enn jeg tenkte som følge av dette, hvor jeg først møtte en mann som fikk meg til å glemme alt dette, men det varte ikke lenge. Fortsatte så og være med de fra denne plassen, noe som har ført til en rekke ubehagelige opplevelser jeg gjerne skulle vært foruten. 

Klarer ikke slutte å tenke på hvor jeg hadde vært idag om det ikke hadde vært for alt dette.. 

er det flere som har noen slike historier de kan dele? Om opplevelser som snur alt på hodet og ødelegger alt for en?

Anonymkode: 8fce3...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...