Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta opp Matte denne høsten. Jeg følger nettundervisning, men alt blir feil! Jeg er så lei, har mest lyst å grine av hele faget. Jeg kan ca. Ingenting. Får jeg til en oppgave, så skjønner jeg ikke neste osv. Helt håpløst. Og jeg må ha god karakter! 

Hvordan kan jeg få forståelse? Hvor begynner jeg? Nettundervisning anbefales ikke, man får jo ingen forklaring😭

Anonymkode: 3de18...23c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lei en flink vgs-elev. Sikkert noen i nærheten 😊

Anonymkode: cbe48...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må begynne helt på begynnelsen. Campus inkrement, se videoer og gjør oppgaver der. Jeg startet på p-matten der nå. 

Anonymkode: 6d81d...697

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Mye bedre enn Ask! 🙏🏻Ts 

Anonymkode: 3de18...23c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lei en flink vgs-elev. Sikkert noen i nærheten 😊

Anonymkode: cbe48...852

Holder med, lei deg en flink VGS eller universitetsstudent som kan hjelpe deg mot noen kroner. Vet at de på VGS har leksehjelp , men da må du gå der fysisk som elev.

Min datter skal opp i tredje på VGS, går studiespes.med realfag, og har tatt på seg liten bijobb med privatundervisning i matte og kjemi for 1VGS elever. Flere skoleflinke som gjør dette. Det virker nå ihvertfall som de som har fått hjelp ikke trenger for mange timer og at de gjør det bra på skolen etter noen timer med ekstra hjelp . Det er verdt et forsøk

Anonymkode: 3143d...8f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Holder med, lei deg en flink VGS eller universitetsstudent som kan hjelpe deg mot noen kroner. Vet at de på VGS har leksehjelp , men da må du gå der fysisk som elev.

Min datter skal opp i tredje på VGS, går studiespes.med realfag, og har tatt på seg liten bijobb med privatundervisning i matte og kjemi for 1VGS elever. Flere skoleflinke som gjør dette. Det virker nå ihvertfall som de som har fått hjelp ikke trenger for mange timer og at de gjør det bra på skolen etter noen timer med ekstra hjelp . Det er verdt et forsøk

Hei! Lurer på hva prisen er hos vgs elever. Skjønner at det kan sikkert være stor variasjon, men sånn circa hvor mye kan man forvente å betale? Kan/bør man spørre om karakterer-referanser? 

Hva synes dere er best, å leie en flink elev fra VG1 med 6 i matte og alle fag, eller en fra VG3 med 4 i R1/R2, hvis prisen er den samme? Spør bare etter personlige meninger, klart at man må bestemme selv uansett, og det er sikkert andre faktorer også, som personlighet o.a. 

Anonymkode: 0bbb5...903

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg boka "Fatte matte" 

Mest sannsynlig mangler du grunnleggende matematikkforståelse. 

Denne boka hjelper deg å finne hullene og tette de.

Anonymkode: 1c8d8...4ff

Skrevet

Om du bor i en av universitetsbyene kan det hende det er et Ent3r program der du kan få gratis leksehjelp fra universitetsstudenter som er flinke i matematikk.

Ellers er campus inkrement supert, du kan også leie deg en privat mentor gjennom mentor Norge. Legger ved linker:

https://www.ent3r.no/

https://mentornorge.no/

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Lurer på hva prisen er hos vgs elever. Skjønner at det kan sikkert være stor variasjon, men sånn circa hvor mye kan man forvente å betale? Kan/bør man spørre om karakterer-referanser? 

Hva synes dere er best, å leie en flink elev fra VG1 med 6 i matte og alle fag, eller en fra VG3 med 4 i R1/R2, hvis prisen er den samme? Spør bare etter personlige meninger, klart at man må bestemme selv uansett, og det er sikkert andre faktorer også, som personlighet o.a. 

Anonymkode: 0bbb5...903

Min datter tar 150,- pr.time, det er det hun ble tilbudt. Har R matte, hatt 6 i 1. og 2. klasse på VGS , pluss gikk ut av ungdomsskolen med 6 i matte. Og hun får tilbakemelding p at hun er flink å lære fra seg, det er jo ikke alle som er det. Nå har hun 5 og 6 i alle fag, men er jo greit om du skal leie deg hjelp  at du faktisk får et "bevis" på at personen er dyktig og kan faget  du skal ha hjelp til

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...