AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Kan jeg kalle inn til pressekonferanse når jeg har noe å annonnsere? F.eks om jeg bestemmer meg for å bytte jobb? Anonymkode: 0ad3a...491
Million Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Du kan jo prøve, men det er jo ingen som vil komme hvis du ikke har noe kjent navn og kjendisstatus, og det du vil forkynne har mager til ingen allmenn interesse. Hvordan man innkaller til pressekonferanse, har jeg ingen anelse om. Sender man epost til bestemte avdelinger i hver enkelt avis da eller? Hvorfor tror du at noen skulle bry seg om at du bytter jobb, og at det bør stå i avisen? 2
solmåneogstjerner Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Selvsagt kan du det. Om det er noen journalister som gidder å komme, er jo en annen sak. Bedre for deg å annonsere slike nyheter på facebook, tror jeg nok 😉 2
solmåneogstjerner Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, Million skrev: Hvordan man innkaller til pressekonferanse, har jeg ingen anelse om. Sender man epost til bestemte avdelinger i hver enkelt avis da eller? Ja. Eller gjennom NTB om man tror at nyheten er interessant for de fleste mediene. De har abonnement hos NTB. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå