Gå til innhold

"Forføre" nykjæresten til venninne for å bevise at han ikke er noe å satse på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller holde meg unna?

Saken er: Jeg vet med sikkerhet at den nye kjæresten til bestevenninnen min ikke har de rette følelsene for henne. Han har nemlig sagt ting til meg etter at de ble sammen. Jeg har fortalt det til henne, men hun tror meg ikke og mener at jeg bare er sjalu, og jeg kan ikke bevise noen ting. Nå tærer det på vennskapet, hun har sluttet helt å ta kontakt. Greia er at om jeg hadde sendt en snap eller noe og hintet tydelig om sex så vet jeg at han hadde gått rett på. Og da kunne jeg ha bevist det.

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 283a7...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt det gå.

• Liker 7
Skrevet

Jepp, det du beviser sterkest er at du er en elendig venn.

• Liker 12
Skrevet

Kan garantere deg at du mister venninnen din da. Med rette! 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis ikke no å satse på spm venn heller🙄

Anonymkode: fab2d...15d

Akkurat nå, Nuith skrev:

Jepp, det du beviser sterkest er at du er en elendig venn.

Er dere seriøse? Jeg skriver jo at jeg VET at han hadde vært utro om sjanse. Har jeg ikke da en plikt til å få henne til å forså det?

Å "forføre" han (i anførselstegn,skal jo ikke gjøre noe med han) er bare et middel. Poenget er å få henne til å forstå.

• Liker 1
Skrevet

Den eneste måten å redde vennskapet ditt er å forføre kjæresten til venninnen din. Det kan ikke slå feil. 

• Liker 32
Gjest no-no-noir
Skrevet (endret)

TS, du burde ha vært tydeligere på at du ikke har planer om å forføre han på ordentlig, bare lure han til å skrive et eller annet som du kan bruke som bevis. Det er to helt forskjellige ting.

Jeg hadde uansett ikke tatt sjansen. Risikoen for at han peker på din rolle og viser fram dine snapper er alt for stor. Men selvfølgelig sikrer du bevis neste gang han uoppfordret gjør noen av disse tingene som gjør at du "vet" at han ville ha vært utro med deg.

Endret av no-no-noir
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, no-no-noir skrev:

TS, du burde ha vært tydeligere på at du ikke har planer om å forføre han på ordentlig, bare lure han til å skrive et eller annet som du kan bruke som bevis. Det er to helt forskjellige ting.

Jeg hadde uansett ikke tatt sjansen. Risikoen for at han peker på din rolle og viser fram dine snapper er alt for stor. Men selvfølgelig sikrer du bevis neste gang han uoppfordret gjør noen av disse tingene som gjør at du "vet" at han ville ha vært utro med deg.

Ok. Jeg har tenkt ut en melding som er formulert sånn at jeg er helt sikker på at venninna mi vil forstå at jeg skrev den bare for å lure han. Tenker at risikoen er liten.

Kan legge til i tillegg at hun er mer attraktiv enn meg og ikke har noen grunn til å se meg som en trussel sånn generelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Min venninne hadde sex med han hun visste jeg hadde dype følelser for og hadde noe på gang med", er sikkert ikke det hun vil tenke. Ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 58a53...d68

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Min venninne hadde sex med han hun visste jeg hadde dype følelser for og hadde noe på gang med", er sikkert ikke det hun vil tenke. Ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 58a53...d68

Det er ikke snakk om å ha sex med ham! 🙄

Går det ikke an å endre innlegg her inne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært din venninne hadde jeg tolket det som sjalusi og så sannsynligvis kuttet deg ut. 

Hvorfor har du så forferdelig lyst til å skape drama? 

Anonymkode: b28aa...5e4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært din venninne hadde jeg tolket det som sjalusi og så sannsynligvis kuttet deg ut. 

Hvorfor har du så forferdelig lyst til å skape drama? 

Anonymkode: b28aa...5e4

Drama er det allerede, jeg leter etter beste veien ut. Ikke prøve og bevise det og bli stemplet som en sjalu dramaqueen eller prøve å bevise det sånn at hun ser at jeg faktisk har rett. Og kommer seg ut av et forhold som overhodet ikke er bra for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo advart henne g hun ville ikke høre. Da må la henne finne ut av dette selv og heller la henne komme krypende da. 

Ikke bland deg mer. 

Anonymkode: 7c69b...e6f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Hold deg unna. Det vil hun tidsnok finne ut av selv. Sjansen er stor for at du blir syndebukken og han blir tilgitt. Vær der heller for hun om det skulle skjære seg.

Anonymkode: 3f48c...3e0

• Liker 9
Skrevet

Det er så mange som tror at en alltid vil ha sannheten i trynet. Det er ikke sånn, man fornekter i noen tilfeller. Spesielt om en er forelsket. De vil finne ut av ting selv.

Du får være en venninne uten trang til å bevise mer. Som du ser så vil hun ikke vite mer nå, og det får du godta. Enten fortsetter han å prøve seg på andre, og hun vil innse til slutt. Eller så kan han faktisk forandre seg og få mer riktige følelser for venninnen din. Hvem vet... mange forhold som varer selv om starten ikke var så ok. 

• Liker 7
Gjest no-no-noir
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg har tenkt ut en melding som er formulert sånn at jeg er helt sikker på at venninna mi vil forstå at jeg skrev den bare for å lure han. Tenker at risikoen er liten.

Kan legge til i tillegg at hun er mer attraktiv enn meg og ikke har noen grunn til å se meg som en trussel sånn generelt.

Samme det. La det ligge. Men fortsett å fortelle det som det er hvis venninnen din spør og fortell henne det igjen dersom det dukker opp nye situasjoner.

Og vis henne for guds skyld ikke denne tråden. Hun kommer også til å bli lurt av overskriften.

Skrevet

Med en sånn plan... what can possibly go wrong?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse? Jeg skriver jo at jeg VET at han hadde vært utro om sjanse. Har jeg ikke da en plikt til å få henne til å forså det?

Å "forføre" han (i anførselstegn,skal jo ikke gjøre noe med han) er bare et middel. Poenget er å få henne til å forstå.

Da blir du uten venninne. Og venninne din blir uten deg og ny kjæresten. Slik er livet...

Anonymkode: c3868...0c8

• Liker 6
Skrevet

Uansett hva du gjør kommer du til å miste venninna di virker det som? Og hva faen, prøve seg på han for å bevise hvor dust han er? Hvor gammel er du? Fjorten?😂

La heller venninnen din gjøre som hun vil også får du heller være der for henne, plukke henne opp når han sårer henne. Det beste du kan gjøre er å støtte valget hennes enten du liker det eller ei. Hvis ikke vil du miste henne uansett. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...