Alterna Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Jeg får "knær" på nesten alle jeansene mine nesten med en gang etter å ha kjøpt de! Why? er det sånn til alle eller? hvilke sko bruker dere til jeans? nettopp kjøpt meg hvite og gullfarvete pumasko. med "luftehull" foran. stilige, men vurderer de enda. flere som har de?
Englepus Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Hva slags jeans kjøper du da? Har ikke det problemet selv, har stort sett bare Fornarina og Miss Sixty. Dyrt ja, men de holder seg fine lenge.
Alterna Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2005 Lee, BikBok, Diesel, Blue Cult, BisouBisou, WTC (altså, ikke billige, bortsett fra BikBok da)
Englepus Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Nå er det jo stretch i mine jeans, kanskje det har noe å si.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har inntrykk av at det er fasongen som har betydning for om man får knær eller ikke. I de siste årene, med bootcut som vanligste fasong har jeg aldri vært plaget med knær i jeansene mine, uansett pris/kvalitet. På 80- og tidlig 90-tall, da ballongfasong var den mest akseptable, da var det alltid sikkert at man hadde knær i buksene etter etpar timers bruk. Nå kjøpte jeg etpar smale Diesel-jeans, og tro meg, knærne dukker opp igjen!!! Vel, dette var min erfaring ihvertfall. Eller kanskje du bøyer knærne mye uten å trekke litt i buksebeina? :-?
Kira27 Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Jeg får "knær" på nesten alle jeansene mine nesten med en gang etter å ha kjøpt de! Why? Bruker du tøymykner når du vasker buksene dine ? Dette kan visst ødelegge formen på dongeribukser med litt strecth i.
Alterna Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2005 jeg trekker aldri i buksebeina nei... skal man gjøre det da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå