Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det akseptabelt å ha en liten put på plassen sin på lesesalen for når man trenger en power nap? Jeg må jobbe på lesesal frem til februar for å levere master, så det blir nok noen lange dager. Jeg blir ofte sliten i løpet av dagen, men det er for langt å dra hjem. Er det greit å hvile hodet på pulten sin i 15-20 minutter? Jeg snorker ikke og det er jo vegg mellom oss. 

Anonymkode: f0446...a4c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil. 

Sitat

Er det akseptabelt å ha en liten pute på plassen sin på lesesalen for når man trenger en power nap? 

Skrevet

Jeg hadde selv aldri gjort det, men det skal mye til for at jeg ikke hadde funnet meg i at andre hadde gjort det.

Har du en fast plass eller bruker du da eventuelt opp plasser i lesesalen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig egoistisk av deg å oppta en plass for å sove.... Da får du gå et annet sted

Anonymkode: 62f3f...155

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Supernova17 skrev:

Jeg hadde selv aldri gjort det, men det skal mye til for at jeg ikke hadde funnet meg i at andre hadde gjort det.

Har du en fast plass eller bruker du da eventuelt opp plasser i lesesalen?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig egoistisk av deg å oppta en plass for å sove.... Da får du gå et annet sted

Anonymkode: 62f3f...155

Det er min plass. Jeg hadde ikke brukt en plass til å sove om det var noen andre som ville ha den. Jeg sitter på masterlesesal hver dag, og jeg har min egen plass som ingen andre har lov å bruke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke reagert om jeg så noen ta seg en liten blund i lesesalen. Hvis du i tillegg har pute under hodet, så skjønner vel folk at dette er en planlagt blund fra din side. Så, kjør på. Hvil hodet og øynene når du kjenner at du trenger det 👍  

Anonymkode: 14845...c08

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjort det mange ganger jeg 🤭

Anonymkode: 5ab0f...dd2

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det selv flere ganger, og så ofte andre gjøre det å. Da var det våre reserverte plasser vi brukte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke forstyrrer andre så ser jeg virkelig ikke problemet

Anonymkode: f8872...1f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde veldig gjerne gjort det selv, men klarer ikke å sovne blant folk (dessverre). Ser ikke noe problem. 

Anonymkode: b84e9...95f

Skrevet

Tok mange slike powernaps, jeg, også i auditoriet mellom to forelesningstimer, helt konge :)

AnonymBruker
Skrevet

Jaa, eller mange gjør det diskré. 

Anonymkode: 9da79...6b4

Skrevet

Null problem. Det gjorde jeg ofte i studietiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...