Gå til innhold

Gratis PT-time

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Meldt meg på SATS i sommer, på et annet senter enn der jeg trenger til vanlig. Fikk da en gratis PT time.
Trenger egentlig relativt selvstendig til vanlig, men takket ja til timen, siden det sikkert er nyttig.

Men hva i alle dager ville du brukt timen på? 
Teste maks, få tips på øvelsene du gjør, få tips på nye øvelser. Osv.

Anonymkode: 50ca5...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilli My

Det kommer jo helt an på både hvilket nivå du er på og hvilke ambisjoner du har? Vet du at du har riktig teknikk? Har du stagnert, trenger tips til fremgang? Noen skader å ta hensyn til? Nye øvelser du ønsker å lære? Få satt opp et tilpasset program for ditt mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt en slik gratis time hos SATS. Tror hele poenget med den er å overbevise deg om å kjøpe flere PT timer. Snakker om treningsmål i 20-30 minutter, og en rask omvisning eller et par øvelser. Virker som et ganske fast opplegg. 

Anonymkode: 81292...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Timen foregikk inne på et kontor og bestod av mye prat om meg og min historie og hva jeg ønsket samt pushing av å kjøpe mange pttimer. Plutselig var timen over og jeg hadde ikke fått noen omvisning eller hjelp. Takk. 

Anonymkode: 7fdb6...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelige erfaringer fra de over.... 

Jeg meldte meg inn og fikk gratis time. Vi snakket 10-15 minutter om mine mål med treningen og han satt opp et program for meg, som jeg fikk på mail. Deretter gikk vi gjennom.hele programmet, hvor han sjekket at jeg gjør de repetisjonene riktig. 

Ingen press til ny time, har fulgt dette programmet jevnlig en periode nå, og merker stor progresjon på alle områder. 

Be om et program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk også en gratis time PT. Men endte opp med å studere rumpa til PTen mesteparten av tiden. Flott jente!

Anonymkode: bb307...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg fikk time på sats, brukte vi 50% av timen på å snakke, 30% på å teste litt øvelser og 10% på å selge meg timer.. de siste 10% var meg som var for sein..

Jeg har bytta endel senter pga flytting, og siden det ofte har blitt mye periodetrening, har jeg benyttet meg av PTtime hver gang, med ønske om et treningsprogram. Jeg har nemlig hatt programmer som har passet fint slik nettopp hvert enkelt senter er. 

Har meldt meg inn i senter selv i kveld, og vil be PT om å sette opp et program som trener hele kroppen, og som fungerer optimalt på akkurat det senteret. Så kam jeg gjøre kondisjonstrening og "frie økter" ut i fra eget hode ellers.. og det kommer jeg til å være skikkelig tydelig på, så ikke masse tid går til fjas🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk at det tar tid å sette opp et program tilrettelagt akkurat deg også da. Gjerne mer enn en time. I tillegg til den timen du fysisk har hatt på senteret. Som var gratis. PT'er har ingen fastlønn, hvor mye gratisjobbing syntes du egentlig er rimelig? Du får ikke program med mindre du betaler for det.

Anonymkode: 8a210...af2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det vært helt supert. Har nesten ikke trent styrke før og ville lære teknikken riktig. Har også problemer med korsrygg og fått gode øvelser for dette. Har møtt PT-en 3 ganger, tenker å trene litt på egenhånd nå også ha et par timer til for å få nye øvelser.

Anonymkode: d9231...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...