AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Del Skrevet 5. august 2019 Altså dette viste jeg ikke at folk gjorde. Så at en kollega tok oppvaskmiddel oppi veska på vei hjem. Hun tok med seg hele flaska! Når jeg spurte hva hun gjorde, fortalte hun at hun følte jeg forbigått med tanke på lønnsforhøyelser og slikt, og hun dermed valgte å kompensere seg selv på denne måten. Jeg vet ikke hvilke andre måter hun kompenserser seg selv på. Er dette vanlig? Er ikke dette knabbing? Anonymkode: 11f2e...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 5. august 2019 #2 Del Skrevet 5. august 2019 Noe så barnslig.. Føyer seg inn i rekken med å stjele dopapir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Del Skrevet 5. august 2019 Er det noen her som vil innrømme at dette er noe de har gjort? Hva var din grunn? Anonymkode: 11f2e...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Del Skrevet 5. august 2019 Det er tyveri, idiotisk å gjøre seg til kjeltring for småtteri. Jeg hadde varslet sjefen da dette er en person du absolutt ikke kan stole på. Anonymkode: 5e926...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Del Skrevet 5. august 2019 Tror dette er veldig vanlig faktisk. Spesielt på jobber hvor lønningene er lave iforhold til arbeidsmengde/utdanning osv. På flere arbeidsplasser må de jo låse inn både dopapir, såpe osv Anonymkode: 72506...cdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #6 Del Skrevet 5. august 2019 Oppvaskmiddel som kompensasjon for manglende lønnsforhøyelse? Anonymkode: 78d76...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #7 Del Skrevet 5. august 2019 Tåpelig. Jeg tok med en kaffepose en gang på lørdag kveld for å ha til søndag morgen, og på mandag kveld tok jeg med en ny lik en. Vi har kaffespleis på jobb og det var tre poser igjen til søndagsvaktene. Det er det nærmeste jeg har komt til å stjele fra jobb. Anonymkode: e709a...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. august 2019 #8 Del Skrevet 5. august 2019 Haha, litt av en unnskyldning! Dette vil jeg tro er vanlig. Selv har jeg kun tatt penner. Det er ikke så mye annet jeg er interessert i fra kontoret (kan ikke akkurat ta en Mac). Men å ta vaskemiddel, dopapir og lignende virker litt desperat. Hadde kanskje passet inn i gjerrigknarktråden her inne? (PS: Ser at du blir rådet til å sladre til sjefen. For all del ikke gjør det. Ingen liker sladrehanker. Tviler på at bedriften går konkurs av at hun stjeler vaskemiddel for en verdi av 20 kroner hver måned) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #9 Del Skrevet 5. august 2019 Gjerrigknark-historier fra jobb og privatliv! Anonymkode: 1b13d...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #10 Del Skrevet 5. august 2019 1 time siden, Tibbie skrev: Haha, litt av en unnskyldning! Dette vil jeg tro er vanlig. Selv har jeg kun tatt penner. Det er ikke så mye annet jeg er interessert i fra kontoret (kan ikke akkurat ta en Mac). Men å ta vaskemiddel, dopapir og lignende virker litt desperat. Hadde kanskje passet inn i gjerrigknarktråden her inne? (PS: Ser at du blir rådet til å sladre til sjefen. For all del ikke gjør det. Ingen liker sladrehanker. Tviler på at bedriften går konkurs av at hun stjeler vaskemiddel for en verdi av 20 kroner hver måned) Mener du at det er greit å stjele?, eller er det greit bare fordi vedkommende stjeler fra arbeidsgiver?. Når man oppdager at en kollega stjeler så er det faktisk riktig å si ifra til arbeidsgiver og det har ingenting med sladring å gjøre. Hva om denne personen stjeler fra andre på arbeidsplassen?, hvis det forsvinner telefoner eller andre personlig eiendeler så skal man fremdeles ikke varsle?. Jeg vet ikke hva du tenker men hvis noen hadde stjålet fra meg på jobben så hadde jeg varslet både arbeidsgiver og politi, regner med at det ikke er noen arbeidsgivere som godtar tyveri fra arbeidsplassen og at de vil luke ut upålitelige kjeltringer. Anonymkode: 5e926...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #11 Del Skrevet 5. august 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Mener du at det er greit å stjele?, eller er det greit bare fordi vedkommende stjeler fra arbeidsgiver?. Når man oppdager at en kollega stjeler så er det faktisk riktig å si ifra til arbeidsgiver og det har ingenting med sladring å gjøre. Hva om denne personen stjeler fra andre på arbeidsplassen?, hvis det forsvinner telefoner eller andre personlig eiendeler så skal man fremdeles ikke varsle?. Jeg vet ikke hva du tenker men hvis noen hadde stjålet fra meg på jobben så hadde jeg varslet både arbeidsgiver og politi, regner med at det ikke er noen arbeidsgivere som godtar tyveri fra arbeidsplassen og at de vil luke ut upålitelige kjeltringer. Anonymkode: 5e926...48d Man sladrer ikke! Har du aldri lært noe? Klart det er vanlig å låne fra jobben om man trenger det 😉 Når kjøpte du sist papir til hjemme printeren på en butikk? Anonymkode: 26d9f...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå