Gå til innhold

Kjølerom


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Til dere med kjølerom: Hvor stort har dere? Hvor mye kostet det? Har veldig lyst på kjølerom, men må da bygge et rom på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine foreldre har et stoort kjølerom, og det er ikke noe vits i, etter min mening. Noen jeg kjenner har kjølerom som er ca 1 m dypt, og kanskje 1,5 m bredt i kjøkkenet, det er mye mer praktisk.

Selv har vi valgt å ha et lite kjøleskap på kjøkkenet, og et ekstra i en bod i kjelleren sammen med fryseboks. I det daglige har vi ikke behov for mer en det lille på kjøkkenet, men ved selskaper og fester er det greit med litt ekstra. Men nå er jeg ikke tilhenger av å kjøpe inn stort, heller da, og har ikke stor familie.

Se på behovet ditt, så finner du sikkert ut hva som er lurt. Hva det koster, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Foreldrene mine hadde kjølerom, og det ble ikke mye brukt.

Vi valgte heller et kjølehjørne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Foreldrene mine har kjølerom. Først bygget de det alt for stort, deretter reduserte de størrelsen til det halve (er vel ca. 2 kvadrat nå, med masse hyller).

Selv har vi kjølehjørne og er superfornøyde! Det holder mer enn nok til oss (vi er en familie på snart 4), og vi oppbevarer en del tørrmat, all hermetikk og masse annet inni det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også veldig lyst på kjølehjørne men siden det er så lite kjøkken i huset vi kjøpte fikk vi ikke plass. Har derfor stort kjøleskap/fryser på kjøkkenet, og en fryser og et kjøleskap i kjelleren. Fungerer supert.

De fleste jeg har sett som har bygget/om-innredet i det siste har valgt kjølehjørne eller lite "kjøleskapsrom" i tilknyttning til kjøkkenet, - i stenden for kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Foreldrene mine har et kjølerom, ca 3x1 m tenker jeg - og jeg er kunne veldig gjerne tenkt meg et så stort kjølerom.

Aner ikke hvor mye det koster, isolert dør og et agregat er vel det man trenger. :klø:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke kjølerom, men det er mest av alt fordi mannen min er veldig skeptisk til fukt- og råteskader som kan oppstå i forbindelse med slike rom. Et tett kjølehjørne måtte i så fall ha vært alternativet.

I det daglige greier vi oss fint med vårt vanlige kjøleskap, men vi har snakket om å kjøpe et lite ekstra kjøleskap og ha i kjelleren. Det er greit når man skal ha familieselskap med 3-4 kaker eller fest og masse øl på kjøling! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjølerom som måler 1x2 m. Greit å ha, men ett kjølehjørne gjør nok samme susen. Vet ikke hvor mye det koster, det var der når vi kjøpte huset. Vet bare at deter fryktelig dyrt å fikse hvis det ryker.. :o .. Hvis det ryker en gang til så blir det kjølehjørne på oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...