Gå til innhold

Ta hevn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for brudd på denne regelen: 

Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn".

Nianb82, mod

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Mine tips til TS:

1: Voks opp, og 

2: Finn en voksen kjæreste.

Ingen årsak.

Skrevet
På 5.8.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har en snapkonto han bruker til å se på nakenbilder av andre jenter. Han sier at han bare titter, men det vet jeg ikke for sikkert. MEN, jeg er ganske hevngjerrig av meg og føler at «okei hvis du tror det er greit å ha en snapkonto hvor jenter legger ut nakenbilder, da er det vel greit om JEG har en snapkonto der jeg legger ut nakenbilder».

Har såå lyst til å lage en og legge ut bilder og se hva han sier til det. Er det helt idiotisk av meg? 

Og hvis jeg ender opp med å gjøre det: har dere noen tips til gutter jeg kan legge til?😅Skal være anonymt selvfølgelig.

Anonymkode: 70810...b87

Mange som gjør slikt 😊 

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, Gjeddde skrev:

Mange som gjør slikt 😊 

Mange gale mennesker, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har en snapkonto han bruker til å se på nakenbilder av andre jenter. Han sier at han bare titter, men det vet jeg ikke for sikkert. MEN, jeg er ganske hevngjerrig av meg og føler at «okei hvis du tror det er greit å ha en snapkonto hvor jenter legger ut nakenbilder, da er det vel greit om JEG har en snapkonto der jeg legger ut nakenbilder».

Har såå lyst til å lage en og legge ut bilder og se hva han sier til det. Er det helt idiotisk av meg? 

Og hvis jeg ender opp med å gjøre det: har dere noen tips til gutter jeg kan legge til?😅Skal være anonymt selvfølgelig.

Anonymkode: 70810...b87

Hvor dypt kan et voksent menneske i sin irrasjonelle tankegang synke? 

En ting er at du tenker dette, enda mer nedrig er det at du skriver tankene og planene dine på nettet, skrevet for all fremtid. 

Anonymkode: dddb1...83f

Skrevet

Du får fortelle oss hvordan det går, da 😊 men hva gjør du med kontoen dersom han dumper deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...