Christina82 Skrevet 5. august 2019 #21 Skrevet 5. august 2019 Ryddet for brudd på denne regelen: Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Nianb82, mod
Gjest Alterego666 Skrevet 6. august 2019 #22 Skrevet 6. august 2019 Mine tips til TS: 1: Voks opp, og 2: Finn en voksen kjæreste. Ingen årsak.
Gjeddde Skrevet 6. august 2019 #23 Skrevet 6. august 2019 På 5.8.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har en snapkonto han bruker til å se på nakenbilder av andre jenter. Han sier at han bare titter, men det vet jeg ikke for sikkert. MEN, jeg er ganske hevngjerrig av meg og føler at «okei hvis du tror det er greit å ha en snapkonto hvor jenter legger ut nakenbilder, da er det vel greit om JEG har en snapkonto der jeg legger ut nakenbilder». Har såå lyst til å lage en og legge ut bilder og se hva han sier til det. Er det helt idiotisk av meg? Og hvis jeg ender opp med å gjøre det: har dere noen tips til gutter jeg kan legge til?😅Skal være anonymt selvfølgelig. Anonymkode: 70810...b87 Mange som gjør slikt 😊
Gjest Alterego666 Skrevet 6. august 2019 #24 Skrevet 6. august 2019 5 timer siden, Gjeddde skrev: Mange som gjør slikt 😊 Mange gale mennesker, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #25 Skrevet 6. august 2019 På 5.8.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har en snapkonto han bruker til å se på nakenbilder av andre jenter. Han sier at han bare titter, men det vet jeg ikke for sikkert. MEN, jeg er ganske hevngjerrig av meg og føler at «okei hvis du tror det er greit å ha en snapkonto hvor jenter legger ut nakenbilder, da er det vel greit om JEG har en snapkonto der jeg legger ut nakenbilder». Har såå lyst til å lage en og legge ut bilder og se hva han sier til det. Er det helt idiotisk av meg? Og hvis jeg ender opp med å gjøre det: har dere noen tips til gutter jeg kan legge til?😅Skal være anonymt selvfølgelig. Anonymkode: 70810...b87 Hvor dypt kan et voksent menneske i sin irrasjonelle tankegang synke? En ting er at du tenker dette, enda mer nedrig er det at du skriver tankene og planene dine på nettet, skrevet for all fremtid. Anonymkode: dddb1...83f
Sokkar Skrevet 7. august 2019 #26 Skrevet 7. august 2019 Du får fortelle oss hvordan det går, da 😊 men hva gjør du med kontoen dersom han dumper deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå