Gå til innhold

Kommer du til å stemme i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det. Årsaken er at jeg er møkkalei alle store ord og ingen handling. Også dette med snakke dritt om alle andre partier i stedenfor å snakke om sitt eget parti. En skulle tro at det var sitt eget parti en skulle snakke om og ikke legge skylda på andre. 

Jeg er redd for at flere enn meg har gitt opp og kommer ikke til å stemme siden det er så mye bortforklaringer om alt og ingenting.

Hvorfor skal vi stemme på politkerne som ikke ivaretar norske kultur, region og norske lover?????

Skal du fortsatt stemme????

Godt valg!!!

Anonymkode: 2bd2b...fbc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har flyttet til en ny kommune og har ikke grunnlag for å stemme på parti. Bor her også midlertidig, så gir i grunnen blaffen i hvem som vinner kommunevalget her. 

Anonymkode: d121d...b3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selvsagt stemme. Det er min plikt som borger av dette gode trygge og rike demokratiet vi bor i.

Anonymkode: 420bb...7d9

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer alltid til å bruke stemmeretten min, uansett hvor mye jeg misliker sirkuset vi kaller politikk.

Anonymkode: 0960d...475

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg stemme.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal en stemme på noen som ikke holder ord???

Skrevet

Ja jeg skal stemme

• Liker 3
Skrevet

Ja,skal stemme

• Liker 3
Skrevet (endret)

Føles mer usikker på hvem enn noen gang, men ¨må jo¨ det...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet

• Liker 1
Skrevet

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av feebee
Skrevet

Ja skal selvfølgelig stemme. Til dere som ikke vil stemme på tomme ord, man kan stemme blankt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og har aldri stemt. Klarer aldri å bli enig med meg selv om hva jeg skal stemme, så gidder ikke. 

Anonymkode: 4d395...b26

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å gjøre det. Årsaken er at jeg er møkkalei alle store ord og ingen handling. Også dette med snakke dritt om alle andre partier i stedenfor å snakke om sitt eget parti. En skulle tro at det var sitt eget parti en skulle snakke om og ikke legge skylda på andre. 

Jeg er redd for at flere enn meg har gitt opp og kommer ikke til å stemme siden det er så mye bortforklaringer om alt og ingenting.

Hvorfor skal vi stemme på politkerne som ikke ivaretar norske kultur, region og norske lover?????

Skal du fortsatt stemme????

Godt valg!!!

Den som ikke stemmer, har mistet retten sin til å klage

Anonymkode: e81a1...b93

• Liker 8
Skrevet

SELVSAGT skal jeg stemme. Selv om jeg ennå ikke vet hva jeg skal stemme på.

Om man lar være å stemme synes jeg man mer eller mindre frasier seg retten til å mene noe om samfunnet. Jeg synes det finnes mange seriøse og dyktige politikere, selv om jeg ofte er uenig i fokuset de har. Men det er jo ofte mediene som dirigerer fokuset, dessverre.

Uansett bør man bruke stemmeretten, om det ikke er noen man liker, får man bruke eliminasjonsmetoden ;) .

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg stemme!

Anonymkode: bd2ee...0be

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. For det første er det lokalvalg, og her i området er det ganske mye som skal på plass både med bomringer og kommunesammenslåing framover. Desto mer viktig er det å stemme på de partiene som står for det man selv ønsker. For det andre, stemmer man ikke, trenger man ikke klage heller. Å stemme blankt er bedre enn ingen stemme. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det skal jeg.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg stemme. Dette er for meg en rettighet jeg ikke tar for gitt. Selv om også jeg synes det er vanskelig å forholde seg til politikere som lyger så til de grader som enkelte gjør, så blir jeg nødt til å stemme. Det blir derfor et annet parti enn tidligere. Jeg har ikke bestemt meg 100 % enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...