AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Har fått studieplass ved NTNU Gjøvik, men har ikke fått noe info enda, timeplan, betaling av semesteravgift osv. Vet noen når det kommer? Anonymkode: 985e0...553
Mammamiaa Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 (endret) Har fått mail for en god stund siden fra UiT. Semesterregistrerte meg med engang jeg fikk studieplass. Bare å Google studentweb så finner du frem din studieplass sin og der får du giro for semesteravgift og semesterregistrert deg. Står info på hovedsiden til studiestedet ditt også regner jeg med. Endret 5. august 2019 av Mammamiaa
Marisana Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 På høyskolen innlandet sine sider står det iallfall at informasjonsbrev kommer i posten denne uka, så jeg venter spent 😊 står sikkert lignende informasjon på nettsidene til ditt studiested 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Info fra Høgskolen innlandet kom på mail idag i hvert fall. Timeplanen til Ntnu Gjøvik ligger ute på nett. Anonymkode: a977a...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå