AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Jeg vet at vedlikeholdsarbeid for å få utleieleilighet tilbake i samme stand som før er fradragsberettiget, men er det noen som vet om dette bare gjelder når man selv skal flytte tilbake til boligen, eller om det også gjelder mellom forskjellige leieforhold? Vi har fått nye leietakere nå, som krever at vi betaler for maling av veggene fordi det er noen merker etter forrige leietaker sine møbler. Har ikke egentlig noe imot å betale dette, særlig siden de er villige til utføre jobben selv, men jeg lurer altså på dette med fradrag. Noen som vet? Anonymkode: 9caa1...9e8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Kan ikke skjønne at det ikke skal gjelde, regelen gjelder jo vedlikehold av utleiebolig. Anonymkode: 5a438...251
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke skjønne at det ikke skal gjelde, regelen gjelder jo vedlikehold av utleiebolig. Anonymkode: 5a438...251 Nei, det er det jeg også tenker. Da satser vi på det! Anonymkode: 9caa1...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå