Gå til innhold

Same procedure as last night my lady?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du som kvinne ei som liker variasjon med din partner, eller fungerer det best med rutinen som får deg i mål.

Hilsen mann som får jobben gjort, men som liker variert arbeid innimellom. 

Anonymkode: 068bc...23e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor i syklusen jeg er. Før eggløsning vil jeg ha hard og tøff sex, etter vil jeg heller ha kosesex. Blir litt variasjon da. 

Anonymkode: da2e6...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor i syklusen jeg er. Før eggløsning vil jeg ha hard og tøff sex, etter vil jeg heller ha kosesex. Blir litt variasjon da. 

Anonymkode: da2e6...9c4

Takk for svar.

Skrevet

Variasjon, helt klart! Veldig kjedelig med rutinesex etter × antall år sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Puff skrev:

Variasjon, helt klart! Veldig kjedelig med rutinesex etter × antall år sammen. 

Skjer det bare, eller kommuniserer du hva du ønsker?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjer det bare, eller kommuniserer du hva du ønsker?

Både og. Han liker også variasjon og prøver ulike ting av seg selv. Noen ganger tar jeg initiativet til variasjon og andre ganger kommuniserer vi verbalt hva vi har lyst til å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Puff skrev:

Både og. Han liker også variasjon og prøver ulike ting av seg selv. Noen ganger tar jeg initiativet til variasjon og andre ganger kommuniserer vi verbalt hva vi har lyst til å gjøre.

Tusen hjertelig takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Variasjon. 

Anonymkode: 609e7...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med vår "rutine" og i følge kjæresten er han også fornøyd. er åpen for å prøve nye ting, men det har ikke blitt forespurt enda.

Anonymkode: 277af...517

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er veldig fornøyd med vår "rutine" og i følge kjæresten er han også fornøyd. er åpen for å prøve nye ting, men det har ikke blitt forespurt enda.

Anonymkode: 277af...517

At du er veldig fornøyd er jo veldig bra. Det at du er åpen for at dere kan prøve nye ting er jo en bra ventil hvis en av dere ønsker det. 

Opplever selv at hun uttaler å ha det bra seksuelt. Hun har funnet sin "vei til nytelse og orgasme(r)", og jeg kjenner hennes kropp og hva hun reagerer på for å komme der. Føler at sex handler om flyt. Og for mange er rutiner veien. Hun jeg lever med er mer slik enn meg, så jeg tilpasser meg henne slik at hun opplever å bli "sett", slik at hun når der hun vil. Men vil jeg gjøre noe annet så skjønner hun det, selv om hun ikke har samme behovet som meg. Med litt kjærlig tålmodighet så får jeg dekket mitt behov for variasjon, før en vender tilbake til "rutinen" som fungerer utmerket. I alt så kan en rutine være som en trygg havn, den kan være god å ha, gjerne når livet ellers går i bølgedaler.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...