AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Har ei tante på 50+, typisk stille dame som ikke gjør så mye utav seg, alltid jeans og kjedelig t-skjorte, funnet henne på en «på kanten» dating-side.. Siklert ikke så alvorlig, men .. Anonymkode: e4b82...bc3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei tante på 50+, typisk stille dame som ikke gjør så mye utav seg, alltid jeans og kjedelig t-skjorte, funnet henne på en «på kanten» dating-side.. Siklert ikke så alvorlig, men .. Anonymkode: e4b82...bc3 Seksualitet speiles sjeldent i triviell adferd. Anonymkode: e100b...7c2 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Hvorfor var du på en på kanten nettside da? Mulig dere er likere enn du liker å tro? Nei. Jeg legger meg ikke oppi familie og kjentes private liv, og hvis jeg hadde vært på noen nettsider og kommet over noe, hadde jeg «glemt» det og gått videre med livet mitt. Anonymkode: 06336...140 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor var du på en på kanten nettside da? Mulig dere er likere enn du liker å tro? Nei. Jeg legger meg ikke oppi familie og kjentes private liv, og hvis jeg hadde vært på noen nettsider og kommet over noe, hadde jeg «glemt» det og gått videre med livet mitt. Anonymkode: 06336...140 Fordi jeg er en pervo-faen Anonymkode: e4b82...bc3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 80-tallet... Var nabo med ei som tok over driften av lokalbutikken i ung alder og som ble baksnakket av bygdetrollet som "veslevoksen", "snerpete", "streng", "helt sikkert venneløs og ensom". Anonymt utseende, ingen tegn til å ha humor, virket som at hun bare brydde seg om butikken, snakket alltid med det samme monotone, seriøse tonefallet. Lite visste folk om de sene og høylytte nattebesøkene hun hadde med ujevne mellomrom av både menn og kvinner. Anonymkode: bf222...fc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå