AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Hei! Jeg har hund, så det blir mye tråkking på meg. (Går sjeldent under 10 km daglig). Går en del i skolen, der jeg bruker fjellsko. Men det blir også en den turer på asfalt. Per dags dato har jeg kun brukt vanlige sneakers (typisk Nike og Adidas) men merker at jeg ofte får vondt i beina på kvelden). Har noen av dere tips til sko som er gode å gå med på asfalt? Jeg er 25 år. Gjerne noen som ser litt fine ut også (som kan brukes på lange dager på shopping osv) Helst ensfargede hvite/sorte/grå. Ønsker ikke en veldig fargerik sko, noe jeg syntes mange joggesko er! Anonymkode: 7780d...56c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Jeg sverger til Ecco soft. Har flere par som jeg veksler mellom. De er ensfargede, og kommer i flere farger og litt ulike modeller. Anonymkode: f2b38...7b7
Perelandra Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Min favoritt er Haglöfs Ridge II. Jeg går mye tur på hardt underlag, og kan gå både to og tre mil med de skoa på føttene.
LeneXCII Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Sjekk Hoka Bondi, finnes i helsort. Litt myke for min smak til å løpe i, men utrolig gode å gå i! https://www.hoka.no/bondi6_118566p.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå