AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Sliter veldig med å bestemme navn til valpen 😅 Gjerne noe litt spesielt men som er lett å si. Noen som har forslag? Det er en mynde og hannhund. Brindle farget. Navn jeg har vurdert/vurderer Robin, Theo, Alvin, Monty, Remus, Marvin, Dobby, Coda, Cody, Sonic, Astro, Albus, Marcus, Hamlet, Milo, Timon, Hugo, Barnie, Thimo, Sid, Isak Anonymkode: aa1e4...28f
Gåsemor Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Jeg synes alle du foreslår kan passe, men Theo, Cody, Milo og Monty er litt ekstra fine. Marcus ville jeg droppet siden det er et menneskenavn i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Hugo, Martin, Eirik eller Theodor synes jeg er kult på hunder😂 liksom ikke noe alle har Anonymkode: 7491d...ec5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 På 5.8.2019 den 9.36, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med å bestemme navn til valpen 😅 Gjerne noe litt spesielt men som er lett å si. Noen som har forslag? Det er en mynde og hannhund. Brindle farget. Navn jeg har vurdert/vurderer Robin, Theo, Alvin, Monty, Remus, Marvin, Dobby, Coda, Cody, Sonic, Astro, Albus, Marcus, Hamlet, Milo, Timon, Hugo, Barnie, Thimo, Sid, Isak Anonymkode: aa1e4...28f Harry Potter fan? 😉 Jeg liker norrøne navn, f.eks Balder 🙂 Anonymkode: 79e2d...724
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Alvin, Dobby Eller Sid er jo desidert de mest mynde-aktige navna 😄 Ellers liker jeg Sprocket (fra Fragglene), Skurk eller Marve Anonymkode: 1145e...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå