Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Del Skrevet 9. mai 2005 Handler dere mye kjoler til prinsessene deres. Jeg må innrømme at jeg kjøper en del kjoler og skjørt til min lille jente, men så liker hun og kle seg opp også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. mai 2005 #2 Del Skrevet 9. mai 2005 Har to jenter. Den ene er snart 3 år, og den andre er bare 4 måneder. Blir ikke masse kjoler her i gården, nei. Får liksom aldri brukt dem. Babykjolene for eksempel. Ser liksom ikke når de skal brukes. Blir jo bare til spesielle anledninger. Liker best de praktiske klærne, jeg. Så i hverdagen går det mest i body og strømpebukse. Storesøster er nok litt for "guttete" til at kjoler er favoritten. Hun trives best i komfortable klær. Og jeg er mest komfortabel med at hun har komfortable klær Er ingen tilhenger av prinsesse-hypen, jeg. Men for all del, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #3 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg elsket å handle kjoler til lilledokka mi, men hun var mer joggebuksetypen. Og så fikk jeg en sønn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #4 Del Skrevet 9. mai 2005 Jo, må innrømme at det blir maaaange kjoler og skjørt. Og mye av det rekker hun ikke å bruke før det er for lite :oops: Men det er jo så mye fint å få kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. mai 2005 #5 Del Skrevet 9. mai 2005 Og så lurer vi på hvorfor kvinner føler seg som objekter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Del Skrevet 9. mai 2005 Og så lurer vi på hvorfor kvinner føler seg som objekter?? Føler? ER objekter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 #7 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg kjøper masse kjoler til jenta mi jeg og bruker dem mye også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #8 Del Skrevet 10. mai 2005 Min lille prinsesse på snart 6 elsker kjoler. Vil ha det på bestandig. Hater joggebukser og praktiske klær. Jeg er selv av den typen som aldri har brukt rosa og blonder, selv ikke da jeg var på samme alder, så det er ikke meg hun har arvet den smaken fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. mai 2005 #9 Del Skrevet 10. mai 2005 Datteren min på 7 år bruker skjørt. Masse skjørt. Trenger ikke å være rosa og tyll-skjørt liksom, så jeg føler ikke at hun er så veldig "jålete". Hun bare synes det er lettvint og det gjør jeg også. Hun har stort sett skjørt på seg hver eneste dag på skolen, der skifter hun selv til ute-klær og slikt når det behøves. Det er jo lettvint da. Trenger jo bare å ha strømpebukse og en genser og så varierer vi med hvilket skjørt... Helt greitt!! Hun har alltid likt å gå med skjørt, og dette er ikke noe jeg har "presset" på med. Selv går jeg i jeans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 10. mai 2005 #10 Del Skrevet 10. mai 2005 Har ei jente på snart 7 år og ei på snart 1 1/2 år og har aldri kjøpt en eneste kjole. Har fått/arvet en del hos andre, men de bruker ikke kjole særlig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 10. mai 2005 #11 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøper masse kjoler til jenta mi jeg og bruker dem mye også. Samme her...har masse flotte og nydelige kjoler til min datter.Hun er 10 mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 10. mai 2005 #12 Del Skrevet 10. mai 2005 Har ei lita tulle på fem måneder, og selv og jeg synes det er stas å kle henne opp i kjoler og sånn så blir det sjelden gjort likevel. Hun har noen hverdagskjoler som hun har brukt litt... men det har ikke vært praktisk når hun skal ha dress utenpå. Og nå som hun har jakke oventil så blir hun lksom så lettkledd på beina med bare strømpebukse og kort kjole. Til hverdags blir det mest plagg som BÅDE er pene og praktiske. Håper på å få brukt mer kjole utover sommeren når det er et mer praktisk plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 10. mai 2005 #13 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg kan love deg at det blir ikke mer praktisk utover sommeren. Da kommer hun nemlig til å begynne å krabbe. Kan du tenke deg hvor praktisk det er å krabbe i kjole ? Jeg fikk en jente etter to gutter, og har nok gått litt amok i søte klær. Men det er mulig å kombinere søtt og praktisk. Datteren min går sjelden i kjole. Det første året kjøpte jeg ingen kjoler til henne, hun arvet en som hun hadde på 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. mai 2005 #14 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har masse kjoler til den lille prinsessa mi.....og jeg bruker dem ofte. De er ikke sånn superpynta så jeg bruker dem til hverdags akkurat som sparkebukser....hva schnuppa mener om det vet jeg ikke for hun er bare 6 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #15 Del Skrevet 11. mai 2005 Gjorde det før når de var under 3 år, men har merket siden at det er nok med et par kjoler for de fineste blir bare sittende i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 12. mai 2005 #16 Del Skrevet 12. mai 2005 jenta mi har massevis av kjoler, men det er fordi familien min er handlegale når det gjelder barneklær. Har bare kjøpt en selv. Hun bruker dem ofte, for hun er så veldig glad i å "pynte" seg, men syns ikke de er upraktiske i det hele tatt så lenge det er varmt nok til det ute. Bruker jo ikke fin-kjoler, men hverdagskjoler. syns det er koselig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. mai 2005 #17 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har ingen prinsesser, men to klesbevisste jenter. De er veldig glad i kjoler og skjørt, som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 12. mai 2005 #18 Del Skrevet 12. mai 2005 Vesla bruker ikke så mye kjoler. Til hverdags har ho 2 kjoler, som ho kan bruke til nød. De har begge lommer, og det er om ikke for andre, viktig for henne Til pent har ho arva en del kjoler, i tillegg til de farmor strikker. Ho pleier å foretrekke "selskapskjolene." Dvs si kjoler i fløyel, med små stoffroser eller tynne florlette kjoler, som brudepikekjolen ho haddde i bryllupet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. mai 2005 #19 Del Skrevet 13. mai 2005 Når jenta mi var baby, hadde jeg kjøpt in masse kjoler allerede før hun ble født, men mesteparten ble jo ikke brukt. Nå er hun 4 år og har en del skjørt og kjoler, men det er fordi hun vil det. Nå er hun jo så stor at hun bestemmer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå