AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Hvilket merke røyker du? Holder du deg til bare et merke eller bytter du litt på? Hva er mest vanlig å røyke for kvinner og for menn? Er det noen forskjeller når det kommer til alder? Anonymkode: 8aecc...2dd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Lucky strike når jeg har vært i Sverige. Paramount rød når jeg er nødt til å kjøpe røyk i Norge. Kjærring, 35. Anonymkode: 93fd6...2bc
Ariel95 Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Jeg røyker Marlboro Gold 100! Røyket litt Prince Mild innimellom tidligere, men holder meg til MarlGold nå Tenker det kanskje er det mest populære merket blant unge jenter hvertfall. Mild og god sigarett:)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Røyker Kent når jeg er i Norge, er jeg i utlandet hvor jeg ikke får tak i den går det i Malbro Gold Anonymkode: e0896...f85
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Da jeg røkte, røkte jeg Prince og Prince mild 100’s. I år er det 8 år siden jeg slutta. 👍🏻🤘🏻 Anonymkode: 2e903...ccf
GaiusMarius Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket merke røyker du? Holder du deg til bare et merke eller bytter du litt på? Hva er mest vanlig å røyke for kvinner og for menn? Er det noen forskjeller når det kommer til alder?Anonymkode: 8aecc...2dd Camel er favoritten, men røyker også marlboro 100 og blue master.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #7 Skrevet 5. august 2019 Prøver å slutte nå da, men blir en sigg til morgen og kvelds. Lucky strike original red. Har de ikke lucky, så blir det Prince. Anonymkode: e8e30...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå