Gå til innhold

Hvilket sigarettmerke røyker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke røyker du? Holder du deg til bare et merke eller bytter du litt på?

Hva er mest vanlig å røyke for kvinner og for menn? Er det noen forskjeller når det kommer til alder?

Anonymkode: 8aecc...2dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lucky strike når jeg har vært i Sverige. Paramount rød når jeg er nødt til å kjøpe røyk i Norge.

Kjærring, 35.

Anonymkode: 93fd6...2bc

Skrevet

Jeg røyker Marlboro Gold 100! Røyket litt Prince Mild innimellom tidligere, men holder meg til MarlGold nå :) 

Tenker det kanskje er det mest populære merket blant unge jenter hvertfall. Mild og god sigarett:)

AnonymBruker
Skrevet

Røyker Kent når jeg er i Norge, er jeg i utlandet hvor jeg ikke får tak i den går det i Malbro Gold

Anonymkode: e0896...f85

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg røkte, røkte jeg Prince og Prince mild 100’s. I år er det 8 år siden jeg slutta. 👍🏻🤘🏻

Anonymkode: 2e903...ccf

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket merke røyker du? Holder du deg til bare et merke eller bytter du litt på?

Hva er mest vanlig å røyke for kvinner og for menn? Er det noen forskjeller når det kommer til alder?Anonymkode: 8aecc...2dd

Camel er favoritten, men røyker også marlboro 100 og blue master. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å slutte nå da, men blir en sigg til morgen og kvelds. Lucky strike original red. Har de ikke lucky, så blir det Prince. 

Anonymkode: e8e30...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...