AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Og jeg vil bare dokumentere det, jeg satt her hjemme og spiste middagen min og ante fred og ingen fare, klokken 1 om natten, og hørte plutselig et brak/smell utenfor, i den grad at jeg følte for å kle på meg og gå ut for å se om jeg hørte noe mer. Det virket stille, så jeg gikk inn igjen. Om noe skulle ha skjedd som blir oppdaget i ettertid så vil jeg bare ha det registrert at jeg hørte noe. Anonymkode: dae78...610
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Hva mener du/ville du oppnå med dette? (godt ment altså) 🧡 Anonymkode: 75a4d...c17 1
Ikke ta imot jesus Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Om du tror det har hendt noe så ring til politiet på 02800 å tips de 👍 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener du/ville du oppnå med dette? (godt ment altså) 🧡 Anonymkode: 75a4d...c17 Som sagt, jeg ville bare dokumentere det, i tilfelle det skulle vise seg at noen i nabolaget ble skutt eller noe sånt, og det var behov for vitner. Anonymkode: dae78...610
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 Hvis det var veldig høyt smell er det nok flere som har hørt det. Har du sjekket politiet sin twitter for ditt område? Anonymkode: e8fbc...feb
NBA Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, jeg ville bare dokumentere det, i tilfelle det skulle vise seg at noen i nabolaget ble skutt eller noe sånt, og det var behov for vitner. Anonymkode: dae78...610 Du har jo ikke dokumentert noe som helst🤦♂️ Du er en anonym bruker og du har ikke gitt noe sted... Endret 4. august 2019 av NBA 4
puffy123 Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg vil bare dokumentere det, jeg satt her hjemme og spiste middagen min og ante fred og ingen fare, klokken 1 om natten, og hørte plutselig et brak/smell utenfor, i den grad at jeg følte for å kle på meg og gå ut for å se om jeg hørte noe mer. Det virket stille, så jeg gikk inn igjen. Om noe skulle ha skjedd som blir oppdaget i ettertid så vil jeg bare ha det registrert at jeg hørte noe. Anonymkode: dae78...610 Hvor i Norge bor du da? Politiet oppdaterer hendelsesloggen sin på Twitter 🤗
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis det var veldig høyt smell er det nok flere som har hørt det. Har du sjekket politiet sin twitter for ditt område? Anonymkode: e8fbc...feb Just now, puffy123 said: Hvor i Norge bor du da? Politiet oppdaterer hendelsesloggen sin på Twitter 🤗 Jeg følger med på politiet sin twitter for mitt område, Politiet Sør-Øst. De har ikke skrevet noe. Men de skriver ofte ikke oppdateringer før lenge etter at en melding/sak er løst. Jeg mente ikke å skremme noen, jeg tenkte bare å registrere at jeg hørte noe, det at noen ler av meg fordi jeg velger å "dokumentere" det her blåser jeg i. Var det ikke noe så betyr det jo ingenting og det er greit for meg. Anonymkode: dae78...610 5
Ikke ta imot jesus Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Ring 02800 å spør om de har fått noen henvendelser. Hørtes det ut som skudd så bør du ringe øyeblikkelig, jo fortere jo bedre om noe virkelig har skjedd 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 7 minutter siden, NBA said: Du har jo ikke dokumentert noe som helst🤦♂️ Du er en anonym bruker og du har ikke gitt noe sted... Takk for at påpeker det åpenbare. Om det skulle vise seg å ha skjedd noe så vil jeg gi de nødvendige opplysningene til de som har behov for det. Anonymkode: dae78...610
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 Hvor bor du Ts? Anonymkode: a1365...584
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 Tilhører Sør-Øst politidistrikt og bor utenfor Drammen i retning Asker. Anonymkode: dae78...610
Saga69 Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 Hørte det samme, smell/skudd litt over kl 01... Ser ut som vi bor i samme område, men stille nå.
NBA Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at påpeker det åpenbare. Om det skulle vise seg å ha skjedd noe så vil jeg gi de nødvendige opplysningene til de som har behov for det. Anonymkode: dae78...610 Alufoliealarm😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #15 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Saga69 said: Hørte det samme, smell/skudd litt over kl 01... Ser ut som vi bor i samme område, men stille nå. Laget du deg en bruker kun for å si dette..? Sånn hvor langt unna Drammen/Asker bor du, siden du også hørte dette? Det er forresten ikke lyn eller torden her nå, sånn i tilfelle noen skulle tro at det var det vi hørte. Anonymkode: dae78...610
NBA Skrevet 4. august 2019 #16 Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Laget du deg en bruker kun for å si dette..? Sånn hvor langt unna Drammen/Asker bor du, siden du også hørte dette? Det er forresten ikke lyn eller torden her nå, sånn i tilfelle noen skulle tro at det var det vi hørte. Anonymkode: dae78...610 Rart om vedkommende laget seg bruker for over en uke siden for å si dette😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #17 Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, NBA said: Alufoliealarm😂 Hadde du sagt det samme om en av naboene til familien Jemtland hadde kommet i ettertid og fortalt at de hadde hørt et høyt smell omtrent på den tiden som Janne ble skutt? Anonymkode: dae78...610
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #18 Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, NBA said: Rart om vedkommende laget seg bruker for over en uke siden for å si dette😅 Det så jeg ikke siden jeg ikke har vært inne og sett på profilen til vedkommende, men til venstre for innlegget ser jeg at de bare har1 post. Anonymkode: dae78...610
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #19 Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde du sagt det samme om en av naboene til familien Jemtland hadde kommet i ettertid og fortalt at de hadde hørt et høyt smell omtrent på den tiden som Janne ble skutt? Anonymkode: dae78...610 Hjelper vel ingen å skrive det ned her heller, bare for å få oppmerksomhet. Ring politiet hvis du tror det er noe. Anonymkode: 02edc...84e
The Kitten Skrevet 5. august 2019 #20 Skrevet 5. august 2019 Det er notert at du hørte et høyt smell, TS. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå