Gå til innhold

Kanskje gresset er grønnere på den andre siden?

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvorfor kan ikke gresset være grønnere på den andre siden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

For der har noen glemt å vanne. :)

Gjest Sumo ikke innlogget
Skrevet

Kan vel godt hende den er det.

Exen min pleide å si dette til meg hele tiden, men fakta var at det var det, gresset var grønnere og er det fremdeles, er det mittproblem eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er det nok også i noen tilfeller chrizzy. Alikevel tror jeg noen fra tid til annen trenger ordtak som dette, om ikke annet enn for å bli minnet på å prøve 'litt til' i oppoverbakker.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Alikevel tror jeg noen fra tid til annen trenger ordtak som dette, om ikke annet enn for å bli minnet på å prøve 'litt til' i oppoverbakker.

Men det er egentlig i nedoverbakker det går "dårlig" :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gresset er grønnere på den andre siden, men det visner også der....

Der vil også være mose og løvetann, i likhet med ditt gamle gress.

Jeg foretrekker det gamle gresset, men det må stelles godt med, klippes, rakes og litt gjødsel i ny og ne.

For da blir det så grønt og fint så :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Andre siden av hva?

Ja godt spørsmål, det er vel noe med grønn fargen i et gress litt lenger borte, det er lettere og se små skjønnhetsfeil (solsvidde brune flekker) når man sitter og glor ned i sin egen plen kanskje?

Gjest Chrizzy
Skrevet
For der har noen glemt å vanne.  :)

Ja de burde kjøpt seg en sånn vannemaskin 8)

Gjest Chrizzy
Skrevet
er det mittproblem eller?

:klø: Jeg tror ikke det nei :ler:

Gjest Formosiss
Skrevet

...fordi det blir høst der også.

Skrevet

Klart det kan være grønnere der!! Du står jo på andre siden, og lurer på hvorfor det ikke er grønnere her hos meg...og jeg står og tenker det samme om deg og din side!!

Kanskje vi rett og slett bare ikke ser så bra lengre??

Gjest Sumo ikke innlogget
Skrevet
Gresset er grønnere på den andre siden, men det visner også der....

Mitt nye gress skal aldri visne for jeg tar godt vare på den og den er reseptiv til det den får. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Joda, gresset er grønnere på den andre siden. Rett og slett fordi naboen har mer gress og mindre mose enn hva vi har :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt nye gress skal aldri visne for jeg tar godt vare på den og den er reseptiv til det den får. :wink:

Ja, nå har du jo erfaring som du kan bruke på ditt nye gress. Og da er det jo enkelt å holde gresset grønnt og fint da :ler:

Kan jo være greit å ha trent på en og annen dårlig gressplen, før man finner den fineste gressplenen?!?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Om gresset er grønnere på den andre siden kommer helt an på hvordan gresser er der du sitter.

Dersom du sitter på vissent og dødt gress, er det stor sjanse for at gresset er grønnere på den andre siden.

Gjest Sumo utlogget
Skrevet
Om gresset er grønnere på den andre siden kommer helt an på hvordan gresser er der du sitter.

Dersom du sitter på vissent og dødt gress, er det stor sjanse for at gresset er grønnere på den andre siden.

Godt sagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...