Gå til innhold

Dere som har menn som tenner på å se dere i undertøy ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags undertøy har dere til sengebruk? Og er det liksom forventet at dere skal pynte dere før sex? Jeg datet en fredag som sa at han tente veldig på å se meg i sexy undertøy, og håper det ikke blir en veldig krevende greie ….

Anonymkode: 256d0...3b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert blonder. 

Anonymkode: f2223...d68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også å vise meg frem i sexy undertøy.. Koser meg på undertøyshopping og gleder meg til å bruke det og rive det av 😍 

At det er et sett.. Spiller ingen rolle om det er blonder eller plain, men må sitte godt uten å stramme.. Bodyer synes jeg er sexy.. Stay ups.. 

Anonymkode: a2a49...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker ofte hvitt og gjerne litt blonder 

Anonymkode: 6c4bf...f70

AnonymBruker
Skrevet

Eksen likte godt bestemor truser...

Anonymkode: 93693...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å tease kjæresten min med sexy undertøy. Han blir egentlig kåtest når jeg er helt naken, men det er noe eget med å ha på seg sexy undertøy og ikke la han få se alt med en gang😘 

Anonymkode: d36d2...a12

Skrevet

At jeg tenner på meg selv er viktigere enn om min partner tenner på meg. 

I så tilfelle har undertøy ingenting med saken å gjøre ... tenner jeg på meg, gjør han også det. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å tease kjæresten min med sexy undertøy. Han blir egentlig kåtest når jeg er helt naken, men det er noe eget med å ha på seg sexy undertøy og ikke la han få se alt med en gang😘  

Dame etter min smak, bare det at jeg tenner mere på sexy undertøy, enn naken da😘

Skrevet

Det er mye som kan være sexy, så ville vell heller hørt hva akkurat han liker og tenner på. Ellers tenker jeg at det er et dårlig utgangspunkt om en ser på det å gjøre seg attraktiv for den en er sammen med som en "krevende greie". Det bør jo helst være noe lystbetont. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Nooni skrev:

At jeg tenner på meg selv er viktigere enn om min partner tenner på meg. 

I så tilfelle har undertøy ingenting med saken å gjøre ... tenner jeg på meg, gjør han også det. 

Jaha.

Anonymkode: 4931f...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Eksen ble mest kåt da jeg gikk med typ sort stringtruse og en kort singlet som viste brystvortene gjennom stoffet. Dyrt og sexy undertøy som jeg syns var vakkert var han ikke like opptatt av. 

Anonymkode: 196b7...5ae

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen ble mest kåt da jeg gikk med typ sort stringtruse og en kort singlet som viste brystvortene gjennom stoffet. Dyrt og sexy undertøy som jeg syns var vakkert var han ikke like opptatt av. 

Anonymkode: 196b7...5ae

Ah, det er sykt sexy!

Anonymkode: 144e7...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...