AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Hva slags undertøy har dere til sengebruk? Og er det liksom forventet at dere skal pynte dere før sex? Jeg datet en fredag som sa at han tente veldig på å se meg i sexy undertøy, og håper det ikke blir en veldig krevende greie …. Anonymkode: 256d0...3b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Sikkert blonder. Anonymkode: f2223...d68
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Jeg liker også å vise meg frem i sexy undertøy.. Koser meg på undertøyshopping og gleder meg til å bruke det og rive det av 😍 At det er et sett.. Spiller ingen rolle om det er blonder eller plain, men må sitte godt uten å stramme.. Bodyer synes jeg er sexy.. Stay ups.. Anonymkode: a2a49...7f0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Menn liker ofte hvitt og gjerne litt blonder Anonymkode: 6c4bf...f70
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 Eksen likte godt bestemor truser... Anonymkode: 93693...9e1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 Jeg elsker å tease kjæresten min med sexy undertøy. Han blir egentlig kåtest når jeg er helt naken, men det er noe eget med å ha på seg sexy undertøy og ikke la han få se alt med en gang😘 Anonymkode: d36d2...a12
Nooni Skrevet 5. august 2019 #7 Skrevet 5. august 2019 At jeg tenner på meg selv er viktigere enn om min partner tenner på meg. I så tilfelle har undertøy ingenting med saken å gjøre ... tenner jeg på meg, gjør han også det.
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2019 #8 Skrevet 5. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å tease kjæresten min med sexy undertøy. Han blir egentlig kåtest når jeg er helt naken, men det er noe eget med å ha på seg sexy undertøy og ikke la han få se alt med en gang😘 Dame etter min smak, bare det at jeg tenner mere på sexy undertøy, enn naken da😘
herzeleid Skrevet 5. august 2019 #9 Skrevet 5. august 2019 Det er mye som kan være sexy, så ville vell heller hørt hva akkurat han liker og tenner på. Ellers tenker jeg at det er et dårlig utgangspunkt om en ser på det å gjøre seg attraktiv for den en er sammen med som en "krevende greie". Det bør jo helst være noe lystbetont.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #10 Skrevet 5. august 2019 7 timer siden, Nooni skrev: At jeg tenner på meg selv er viktigere enn om min partner tenner på meg. I så tilfelle har undertøy ingenting med saken å gjøre ... tenner jeg på meg, gjør han også det. Jaha. Anonymkode: 4931f...0a5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #11 Skrevet 5. august 2019 Eksen ble mest kåt da jeg gikk med typ sort stringtruse og en kort singlet som viste brystvortene gjennom stoffet. Dyrt og sexy undertøy som jeg syns var vakkert var han ikke like opptatt av. Anonymkode: 196b7...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #12 Skrevet 5. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen ble mest kåt da jeg gikk med typ sort stringtruse og en kort singlet som viste brystvortene gjennom stoffet. Dyrt og sexy undertøy som jeg syns var vakkert var han ikke like opptatt av. Anonymkode: 196b7...5ae Ah, det er sykt sexy! Anonymkode: 144e7...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå