AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 De to fremste fortennene mine er litt lengre enn de alle andre. Nok til at dette merkes. jeg ønsker å skrape de kortere, men lurer på hvor dette gjøres og hva prisene ligger? noen med erfaring? Anonymkode: 4fafe...39b
Gjest Optimo Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Aldri hørt om at man kan "skrape tenner kortere"? Det er jo nerver og greier inni der, jeg tror ikke du vil kutte i emaljen eller hva du tenker på. Er det en ide å lime noe på (de kortere) tennene rundt i stedet? Ser det er noe som heter "fasetter" - Google sier det er mange tannklinikker som tilbyr slikt .. Ellers sitter nok dette mest i hodet ditt. Du syns sikkert tennene dine er fryktelige, men sannsynligvis er de ikke det og alle vi andre bryr oss ikke nevneverdig om tennene dine.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Dette kan gjøres hos tannlegen og er ikke så dyrt. Jeg vurderte dette selv, men ombestemte meg da det er sterkt frarådet fra tannlegens side. Det er nok også mest i ditt eget hode, jeg har aldri hørt om noen som har lagt merke til dette på andre enn seg selv. De aller færreste tenker over andres komplekser, de har nemlig nok med sine egne;) Anonymkode: a3905...4a0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Jeg synes dette er veldig sjarmerende faktisk. Anonymkode: 34f8a...26e
Celestia Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 Jeg syns også "kanintenner" er kjempesjarmerende, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har misunt venninnen min som har det, og smilet hennes. Just saying! Men det var ikke helt svaret på det du lurte på. Hør med tannlegen og få et prisoverslag, men tenk deg nøye om før du gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå