rutti Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Dere som slanker dere, hva spiser dere? Til frokost, middag ol?
Gjest borghild Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Sjokolade til frokost og lunch og pottetgull til kvelds! Har gått ned masse og aldri følt meg bedre!
Gjest borghild Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Sjokolade til frokost og lunch og pottetgull til kvelds! Har gått ned masse og aldri følt meg bedre!
Nella Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Dere som slanker dere, hva spiser dere? Til frokost, middag ol? Det jeg vil stort sett. Men fokuserer på grove produkter som rugbrød, ryvita, speltbrød ol. Reine påleggsorter som kokt skinke, fisk, roastbeef f. eks. Middag. Heller fullkornspasta fremfor vanlig pasta. Naturris fremfor vanlig. Masse, masse grønnsaker. Reine kjøtt/fiskesorter der også- og husk selv om laks, ørret, makrell er feite fisker er de sunne pga fettet Pynte maten så den ser litt fristende ut og drikke MASSE vann. Og så kommer jo alt ann på mengde da. Legger meg litt under dagsbehovet og går ned.
Gjest hjalmarlover Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Sjokolade til frokost og lunch og pottetgull til kvelds! Har gått ned masse og aldri følt meg bedre! Lurer på hva kroppen din ville valgt? Å leve på det viset er absolutt ikke bra-det gjelder ikke bare om du ønsker å gå ned i vekt. Det er sunnere å ha noen kilo for mye og være fysiksk aktiv,ikke røyker og ha et sunt kosthold enn å være tynn og stappe i seg mat som du gjør(null næringsstoffet-bare tom energi). Hør på Nella-en fornuftig jente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå