lillesky Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Kan ikke Stabburet gi seg med de tullete Grandiosa-valgene? For det første er det tåpelig å stemme på noe sånt, spesielt når begge typene er kommet for å bli... Håper ikke folk stemmer i år.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Gimmick og nesten gratiss merkevarebygging (branding). SLik at det er ennå mer sannsynlig at du kjøper den pizzaen neste gang du er i butikken... Enig med deg forresten.
Gjest Gjest over Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Unnskyld tastefeil! Hadde det litt travelt med å poste innlegget, uten gjennomlesning...
Gjest seroxata Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 det er så unødvendig og tragisk at jeg får lyst til å
Gjest Wendy Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 det er så unødvendig og tragisk at jeg får lyst til å Øh, snakker du om Grandiosa eller f.eks. dyremishandling? Ble litt usikker her.
Magne Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 stemte ikke sist, og stemmer ikke nå. Det var en veldig bra gimmick sist, men dette blir bare i meste laget... spesielt siden begge i valget sist er ute i butikkene enda (ikke det, jeg liker begge jeg så klager ikke på akkurat det. Men klager på at til slutt vil ikke stemmene ha noe å si, bare salgs tallene)
Gjest TomKrus Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Øh, snakker du om Grandiosa eller f.eks. dyremishandling? Ble litt usikker her. Litt off topic, men
Gjest seroxata Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 Øh, snakker du om Grandiosa eller f.eks. dyremishandling? Ble litt usikker her. ermh, pizzavalget faktisk:D men kunne vel egentlig minne om dyremishandlingen og.. men det er tusen ganger mer unødvendig igjen
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mai 2005 #9 Skrevet 9. mai 2005 ermh, pizzavalget faktisk:D men kunne vel egentlig minne om dyremishandlingen og.. men det er tusen ganger mer unødvendig igjen Ja det kan jo hende at Seroxata er vegeterianer av idealistiske grunner gjest Og da er det kanskje ikke rart at hun ordlegger seg slik
Nick Etmitt Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 det er så unødvendig og tragisk at jeg får lyst til å Er det unødvendig av stabburet å reklamere for produktene sine? Hva er det som er så tragisk? At du ikke liker reklamefilmen? Stabburet vet hva de gjør. Responsen på forrige kampanje var enorm, og dette vil de selvfølgelig prøve å gjenta..
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #11 Skrevet 10. mai 2005 Skulle ikke forundre meg om valgdeltakelsen er høyere på dette valget enn stortingsvalget. Det er jo trist, men sier samtidig litt om det norske folket.
Vanilje jenta Skrevet 10. mai 2005 #12 Skrevet 10. mai 2005 Hvem pizzaer er det valget mellom da? jeg har ikke sett no reklame for det
Vibs Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Jeg stemte ikke sist og kommer ikke til å stemme nå, jeg spiser heller ikke grandis. Men jeg må si at jeg synes reklamekampanjen er genial; den engasjerer jo folk enormt
Laina Skrevet 10. mai 2005 #14 Skrevet 10. mai 2005 Men jeg kan ikke skjønne at det er lov å reklamere på den måten. De villeder jo forbrukerne! Forrige gang brukte mange mennesker massevis av penger for å stemme frem sin favoritt, og så endte det med at begge pizzaene fortsatte å selges. Det må da stride mot en eller annen markedsføringslov??? Jeg stemte ikke forrige gang, og stemmer ikke denne gangen. Grandiosa slipper ikke inn i dette huset, med mindre lillebror er på besøk. Og da må han tigge og be først!!!
mrs williams Skrevet 10. mai 2005 #15 Skrevet 10. mai 2005 Må bare si at ingen av dem ser noe særlig fristende ut
Ciara Skrevet 10. mai 2005 #16 Skrevet 10. mai 2005 Mine tanker: 1. Vanlig grandis er best av grandisene, og selv den smaker bare papp. 2. Hvor dypt har Lars Jacob Krogh sunket som vil være med på noe sånt? 3. Hvem i hule heite stemte i fjor? 4. Og, by the way, hvordan kunne kjøttdeig vinne over pepperoni i fjor? (dette er jo forresten veldig likt følelsen jeg har etter hvert stortingsvalg... ) 5. Og ikke minst: hvordan kunne de fortsette å selge pepperoni etterpå da? 6. I år har Stabburet søkt om å få egen valgbod på Karl Johan sammen med de politiske partiene. Dette orker jeg ikke å kommentere engang. 7. Hvorfor blir jeg så irritert?
waco Skrevet 10. mai 2005 #17 Skrevet 10. mai 2005 Vi nordmenn kan nesten ikke forvente at innvandrere skal forstå forskjellen mellom et stortingsvalg og pizzavalg... Og når politikere er på skavlan, først & sist og slike programmer er det enda færre innvandrere som forstår at disse faktisk styrer skuta norge.. waco
Gjest A Skrevet 10. mai 2005 #18 Skrevet 10. mai 2005 6. I år har Stabburet søkt om å få egen valgbod på Karl Johan sammen med de politiske partiene. Dette orker jeg ikke å kommentere engang. Genialt! Så kan alle som ikke vet hvem de skal stemme på, stemme på pizza isteden og føle de har gjort sin borgerplikt! Skummel sammenblanding!
Gjest happyending Skrevet 10. mai 2005 #19 Skrevet 10. mai 2005 Jeg skjønner ikke hva det er å irritere seg over.. Man behøver jo ikke å bry seg liksom.. Jeg syns forøvrig pølsepizzaen er kjempegod jeg..
Gjest marthepia Skrevet 10. mai 2005 #20 Skrevet 10. mai 2005 Regner med at begge pizzaene har kommet for og bli. Akkurat som det var med det andre valget..Skjønner ikke at folk vil bruke penger på å stemme på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå