AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Opplever det så ofte er så lei av det, hvorfor gjør de det? Anonymkode: c58e9...5f0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 ONS da eller? Eller kjæreste? Anonymkode: 310e1...c3f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Hvorfor legger du deg på rygg? Anonymkode: 65443...f20 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ONS da eller? Eller kjæreste? Anonymkode: 310e1...c3f Ikke kjæreste, men heller ikke ons Anonymkode: c58e9...5f0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor legger du deg på rygg? Anonymkode: 65443...f20 Hva mener du? Anonymkode: c58e9...5f0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 Begynn med å gjøre det samme selv. Ta makten, istedenfor å gi den fra deg. Folk vender tilbake der det er noe nytt å hente og vinne, mens flua man slo ihel med ett velrettet slag ikke får en tanke etter at den ligger der. Anonymkode: 233ee...6bf 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Du har valgt feil menn. Kun bad boys som gjør det. Enten velger du snill mann som ikke gir særlig tenning, men han blir over og sponer til og med. Eller du fortsetter med bad boys som har ei annen dame han skal knulle på litt seinere på kvelden. Anonymkode: dc538...a76 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke kjæreste, men heller ikke ons Anonymkode: c58e9...5f0 Men da har du en FF, et rent seksuelt forhold. Etter at sexen er over, er interaksjonen over. Hvorfor får du deg ikke en kjæreste i stedet da, høres jo ut som det ville vært bedre for deg Anonymkode: 310e1...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men da har du en FF, et rent seksuelt forhold. Etter at sexen er over, er interaksjonen over. Hvorfor får du deg ikke en kjæreste i stedet da, høres jo ut som det ville vært bedre for deg Anonymkode: 310e1...c3f Syns det er vanskelig å finne meg en kjæreste, har holdt på.. men finner alltid ut at de er ikke den rette. Tenkt heller å holde meg unna menn en stund Anonymkode: c58e9...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 De drar fordi de fikk det de ville og var ikke ute etter noe mer. Anonymkode: b865c...66e 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 For å demonstrere makt og hvor lite du er verdt for dem. Når mann oppfører seg sånn: er det på tide å bli ufin mot dem det gjelder. Anonymkode: 49e35...1fc 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: c58e9...5f0 Jeg mente dette: 👇 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De drar fordi de fikk det de ville og var ikke ute etter noe mer. Anonymkode: b865c...66e Anonymkode: 65443...f20 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å demonstrere makt og hvor lite du er verdt for dem. Når mann oppfører seg sånn: er det på tide å bli ufin mot dem det gjelder. Anonymkode: 49e35...1fc Ja! Som å fortelle konen at mannen hennes er utro! Anonymkode: 2b67a...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 Samme her, er så kåt at jeg holder på å sprekke, men lever heller uten sex enn å oppleve den vonde følelsen av at de er så snille og gode, og blir iskalde etter utløsning. Slike menn fortjener heller ikke å ha sex med meg. Anonymkode: dd7af...94f 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #15 Skrevet 4. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, er så kåt at jeg holder på å sprekke, men lever heller uten sex enn å oppleve den vonde følelsen av at de er så snille og gode, og blir iskalde etter utløsning. Slike menn fortjener heller ikke å ha sex med meg. Anonymkode: dd7af...94f Menn blir iskalde fordi de forakter den de har sex med.. Anonymkode: 673df...e03 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #16 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn blir iskalde fordi de forakter den de har sex med.. Anonymkode: 673df...e03 Nei vet du hva, jeg gidder ikke ta slik ræva oppførsel på min kappe altså, at det er min feil at de behandlet meg sånn når jeg bare var søt og hyggelig, og de hadde gått hardt inn for å få meg til sengs. Og enda verre når de maste om å møtes igjen noen dager senere. Men jeg fortsetter å leve uten sex resten av livet om det er det som må til, skal aldri ha sex utenfor forhold igjen. Anonymkode: dd7af...94f 5
visp Skrevet 4. august 2019 #17 Skrevet 4. august 2019 Det er helt naturlig å ville forlate situasjonen, om det er en flyktig forbindelse, med en gang man har kommet. Det har ikke noe med deg å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #18 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, visp said: Det er helt naturlig å ville forlate situasjonen, om det er en flyktig forbindelse, med en gang man har kommet. Det har ikke noe med deg å gjøre. Det har noe med henne å gjøre. Hun har valgt en flyktig forbindelse, men ser ikke at konsekvensene har røtter i valget om å slippe den type menn i livet. Det betyr ikke at alle er slik. Hun liker tydeligvis slike. Det hun må slutte med. Anonymkode: dc538...a76 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #19 Skrevet 4. august 2019 Jeg har det motsatte problemet. Kan ikke få dem fort nok ut etter at vi er ferdige. I dag dro ikke han jeg dater for tiden før kl 17!! Jeg ville bare være hjemme alene i dag, men føler ikke jeg kan kaste han ut heller lissom. Mye enklere å dra hjem til han slik at jeg kan stikke når jeg selv vil.... Men jeg føler det nok slik fordi han ikke er noe kjærestemateriale.... Anonymkode: 6320a...062 2
visp Skrevet 4. august 2019 #20 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har noe med henne å gjøre. Hun har valgt en flyktig forbindelse, men ser ikke at konsekvensene har røtter i valget om å slippe den type menn i livet. Det betyr ikke at alle er slik. Hun liker tydeligvis slike. Det hun må slutte med. Anonymkode: dc538...a76 Ja, men om man har èn man kun har sex med så vil både hun og han gjerne gå hver til sitt etterpå. Det at hun vil han skal bli, tyder jo på at hun vil noe mer. Som den over her sier, mye mer slit med de som blir til langt utpå ettermiddagen dager etter. Da skal man trives godt sammen om det føles greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå