Gå til innhold

Bryllup i familien. Skal lage "gave kurv". Hva skal jeg putte oppi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å lage en gavekurv til en nær kusine i familien. Noen ide om hva jeg skal putte oppe? En topp til henne og en skjorte til han. En lebestift (vet hennes merke), hva til han? En boks med sånn Ferrorocher (eller hva det nå heter), noe fine papir roser løst oppi kurven i fargekoden i bryllupet (mørk blå)

Klarer ikke komme på flere ideer. Noen anbefaling??

Anonymkode: 2d05b...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til bryllupsgave ville jeg ha unngått personlege ting som topp og leppestift. Det hører hjemme i sjangeren bursdagsgaver, Gi heller noe de kan ha felles glede av, som ingredienser til et godt måltid - vin, eksklusiv pasta, god olivenolje, balsamico, parmesan, sjokolade, god kaffe  og kanskje et par passende kjøkkenredskaper som pastaøse og skjærefjøl.

Endret av ashera
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ashera skrev:

Til bryllupsgave ville jeg ha unngått personlege ting som topp og leppestift. Det hører hjemme i sjangeren bursdagsgaver, Gi heller noe de kan ha felles glede av, som ingredienser til et godt måltid - vin, eksklusiv pasta, god olivenolje, balsamico, parmesan, sjokolade, god kaffe  og kanskje et par passende kjøkkenredskaper som pastaøse og skjærefjøl.

Er ikke norsk så et eller annet klesplagg hører med i pakka. Tenkte en topp og et skjorte/tskjorte var et trygt valg. 

Anonymkode: 2d05b...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke norsk så et eller annet klesplagg hører med i pakka. Tenkte en topp og et skjorte/tskjorte var et trygt valg. 

Anonymkode: 2d05b...382

Ja, hvis det er tradisjon i din kultur er det noe annet. Til et tradisjonelt norsk bryllup ville personlige ting og klesplagg bli sett på som litt rart. - Hva med gavekort på opplevelser, for eksempel kino?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp og skjorte høres ut som fine ting å ha oppi en gavekurv, norsk eller ei. Jeg ville likt det.

Gavekort på en felles aktivitet kan kanskje være noe? 

https://youwish.no/

 

Anonymkode: d9b65...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...