AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Jeg har fått en ny knullevenn å vi har det utrolig bra sammen å begge er like kåte på hverandre. Han vil at jeg skal suge til han kommer men jeg brekker meg fort når jeg begynner å suge. Han er ren så smaker ikke dårlig eller dårlig lukt,ikke prøver jeg på deepthroat heller,men likevel brekker jeg meg etter under 1 minutt! Så frustrende! Ønsker jo å suge han til han kommer men kommer ikke over brekningsrefleksen. Noen tips? Anonymkode: ee0dd...18b
VinterRose Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Har ingen quick fix, men tror du bare må jobbe med deg selv, prøve å være avslappet etc. Er han veldig stor? Da synes jeg det er lettere å få brekningsfornemmelse fordi munnen må være så veldig åpen i lengre tid.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, VinterRose skrev: Har ingen quick fix, men tror du bare må jobbe med deg selv, prøve å være avslappet etc. Er han veldig stor? Da synes jeg det er lettere å få brekningsfornemmelse fordi munnen må være så veldig åpen i lengre tid.. Nei han har nok helt normal størrelse vil jeg tro. Anonymkode: ee0dd...18b
LeneXCII Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen tips? Kjøp en middels stor dildo og tren! Høres skikkelig teit ut, men du kan trene på å kontrollere brekningene. Da jeg ble sammen med mannen min, måtte jeg trene meg opp til å ikke lett brekke meg, jeg syntes det var utrolig pinlig at vi kanskje måtte bryte av fordi jeg brakk meg. Jeg skaffet meg en dildo og trente i all hemmelighet, til mannens store glede . Nå brekker jeg meg så å si aldri. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 10 minutter siden, LeneXCII skrev: Kjøp en middels stor dildo og tren! Høres skikkelig teit ut, men du kan trene på å kontrollere brekningene. Da jeg ble sammen med mannen min, måtte jeg trene meg opp til å ikke lett brekke meg, jeg syntes det var utrolig pinlig at vi kanskje måtte bryte av fordi jeg brakk meg. Jeg skaffet meg en dildo og trente i all hemmelighet, til mannens store glede . Nå brekker jeg meg så å si aldri. Jeg måtte mange ganger idag avbryte fordi jeg brekkee meg så mye at jeg får tårer i øynene,skikkelig pinlig! Han må jo tro at jeg ikke liker å suge eller noe sånt,men saken er heller den hersens brekningsrefleksen ødelegger for meg. Må vel kanskje gå til innkjøp av noe sånt å øve Anonymkode: ee0dd...18b 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Du kan øve på en vanlig agurk også. Mye billigere, og lettere å få tak i. Anonymkode: 775de...a47
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan øve på en vanlig agurk også. Mye billigere, og lettere å få tak i. Anonymkode: 775de...a47 Knullevennen min er minst like lett å få taki hehe! Men skjønner poenget ditt Anonymkode: ee0dd...18b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Noen menn liker at du brekker deg. Kan jo være at han egen av dem? Mannen min liker godt når jeg brekker meg og gir uttrykke for ubehag. Men folk er forskjellige. Anonymkode: ba9f9...856
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Har bestilt en slags deep throat spray som skal hjelpe på dette problemet,spent på om det fungerer 😄 Anonymkode: ee0dd...18b 1
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2019 #11 Skrevet 5. august 2019 Smak på din egen grool! Det vil øke dine tennede lyster🤫
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #12 Skrevet 5. august 2019 Jeg elsker å suge kuk, og brekker meg kun når jeg tar den helt ned i halsen. Men det driver jeg å øver på, og han elsker at jeg tar den deep throat 😍 Anonymkode: 3bdee...25e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå