AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Hei, skal på jobbintervju på Kiwi nå på fredag, noen tips og råd å få hos dere? Er 32 år gammel og har ikke jobbet på en stund. Hva er viktig å huske på? Anonymkode: 00a04...79c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Mitt intervju på kiwi var en vits. Litt standard og hyggelig og greit, så en hel haug med personlighetstesting. Jeg fikk jobben jeg altså, men det hele ble veldig merkelig. Jeg jobbet der i kun 2 måneder, synes det var forferdelig. Men resten av årene jeg studerte jobbet jeg i 2 andre dagligvareforretninger og stortrivdes! Så dagligvare i seg selv er helt fint, mente ikke å være negativ til det, jeg var nok bare uheldig med min lokale kiwi. Ønsker deg lykke til 😊 Anonymkode: ae59d...ede
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt intervju på kiwi var en vits. Litt standard og hyggelig og greit, så en hel haug med personlighetstesting. Jeg fikk jobben jeg altså, men det hele ble veldig merkelig. Jeg jobbet der i kun 2 måneder, synes det var forferdelig. Men resten av årene jeg studerte jobbet jeg i 2 andre dagligvareforretninger og stortrivdes! Så dagligvare i seg selv er helt fint, mente ikke å være negativ til det, jeg var nok bare uheldig med min lokale kiwi. Ønsker deg lykke til 😊 Anonymkode: ae59d...ede Hva slags personlighet er dem ute etter dersom jeg blir nødt til å svare på testene? Anonymkode: 00a04...79c
minister-mio Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Så bra at du skal ut i jobb igjen! Vær deg selv (klisjé vet) og smil!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 Jeg ser for meg intervjueren naken med valker her og der. Når jeg gjør det blir jeg ikke lengre nervøs, for intervjueren er jo tross alt naken! Uansett hva jeg sier, er jeg jo hvertfall ikke naken, så da kan jeg bare slappe av å være meg selv.. Anonymkode: 8359c...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå