Gå til innhold

Klimaet blir snudd på hodet, blir ekstremvær frem til verden går under

Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

Hvorfor reagerer ikke folk over slik som skjer??????????? Dette vil det skje mye mer og oftere, hvorfor vil dere absolutt leve i luksus og ødelegge klimaet??????? Klarer ikke mennesker å se konsekvensene av sitt luksusliv???????? 

Jeg forventer og gorlanger at vi nå skal bli miljøvennlige og prøve å redde miljøet, det været som var i natt i oslo og der jeg bor i lillestrøm var jævlig, trodde det skulle bli ny syndeflom....... 

https://www.vgtv.no/video/182125/badet-i-gatene-etter-kraftig-regnskyll?utm_campaign=overlay-control-20-android

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På hvilken måte går verden under på mener du?

Anonymkode: f2fba...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg er ein såkalt "klimaskeptiker" i skjul da, eg orker ikkje argumentera med folk fordi man blir flådd. Det er litt som å banne i kirka. Eg bare jatte med. Litt som kristne i gamledagar som eigentlig ikkje trudde på gud. Det plage meg at det er flott å væra skeptisk og analytisk til alt mulig men akkuratt når det kjem til global oppvarming er det kun ei sanning. Litt som den nye gud, klimaguden. Gidde ikkje komma med argumenter ein gong fordi er så lei av detta tema generelt, vi får væra enige om å væra uenige. Men det som skiller meg frå andre "skeptikere" er at eg er 100% open for muligheten for at eg tar feil. Og eg lever ut i frå teorien om at eg faktisk tar feil, det vil si at eg kjører hybridbil, spiser ikkje kjøtt (plantebasert kosthold), og gjer alt eg kan for å stoppa utviklinga. Vi har valgt bort ferie med bruk av fly tre år på rad no. Har bestemt oss bare for å fly når det er nødvendig.

Å bruka sin skepsis som eit argument for å ikkje gjera noko er absurd og ansvarsfråskrivelse. Men eg trur faktisk ikkje ein dritt på at det er så ille som media spyr ut dagen lang.

Anonymkode: 54ac0...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk flest  har ikke evner til å tanke langsiktig, ihvertfall ikke når det kommer slike ting.

Anonymkode: ba584...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor lager du så mange slike tråder ? Holdt med den ene...

Anonymkode: 3e216...ae1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...