AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Jeg blir alltid litt rød og varm i fjeset når jeg prater med folk. Hvordan unngå dette? Anonymkode: 6b35f...eb2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Jeg har funnet ut at det går fortere over og skjer sjeldnere dersom jeg godtar at det skjer. Jo mer jeg forsøker å skjule det, jo verre blir det. Pust dypt inn når du kje ner det kommer, si til deg selv: "det her går bra, det er bare litt farge i ansiktet, det går snart over. Lat som ingenting. Anonymkode: 73063...11e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Sliter med det samme. Kjenner jeg blir varm og rød, og da blir jeg selvfølgelig kjempeflau. Men prøver å gjøre noe samtidig eller snu ansiktet, så det går fortere over. Føler at det har med usikkerhet å gjøre, og jeg må nok jobbe med det for å bli kvitt rødmingen. Har også hørt at trening hjelper, for å få i gang blodsirkulasjonen bedre. Det bygger jo også selvtillit. Anonymkode: d8c79...ad7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Bruk foundation...dekker det perfekt Anonymkode: 91e4f...1f3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Jeg bruker et serum, en hudkrem og en foundation fra apoteket, en serie som hjelper spesifikt mot rødming og varme i ansiktet. På meg hjelper det hvert fall veldig, er ikke plaget i det hele tatt lenger. Nå kan det jo være mange ulike årsaker til problemet, men jeg ville gitt det et forsøk. Det finnes flere ulike serier av denne typen, husker ikke hva den jeg bruker heter, men søk etter «anti-redness» på ulike apotek nettsider. I Anonymkode: 30e9e...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå