AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Del Skrevet 4. august 2019 Hei, jeg har bestilt klær fra NA-KD, veldig mange ganger før, og har alltid hørt både fra venner, andre på nettet og mener jeg har lest på nakd sin side at man ikke skal betale toll på klærne dems, siden det er inkludert i prisen. Jeg har aldri fått toll når jeg har hentet pakker. Grunnen til at jeg lurer på om man får toll når man henter på posten er fordi jeg skal bestillr nye høstklær og kommer til å betale noen tusen, og vil helst ikke betale noe ekstra. Takk til de som svarer:) Anonymkode: 05d69...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Del Skrevet 4. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har bestilt klær fra NA-KD, veldig mange ganger før, og har alltid hørt både fra venner, andre på nettet og mener jeg har lest på nakd sin side at man ikke skal betale toll på klærne dems, siden det er inkludert i prisen. Jeg har aldri fått toll når jeg har hentet pakker. Grunnen til at jeg lurer på om man får toll når man henter på posten er fordi jeg skal bestillr nye høstklær og kommer til å betale noen tusen, og vil helst ikke betale noe ekstra. Takk til de som svarer:) Anonymkode: 05d69...98a Som du skriver selv, så er det ikke toll på varer derifra. Anonymkode: ecf15...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå