Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som tror på dette? Noen som har prøvd å ringe slike telefoner selv? Jeg syns det høres ut som tull, hvordan kan de fortelle akkurat hva en person følte eller føler? Hva som skal skje osv... og være skremmende nøyaktige? Er de trent til å lese mennesker og være gode menneskekjennere? Og hvordan kan mange ha samvittighet til å drive med dette?

Anonymkode: ff937...acd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er tull. Ikke prøvd Spåtelefonen, men prøvde å kjøpe en veiledning skriftlig. Det jeg fikk tilbake var vel omtrent like treffsikkert som gratishoroskopene på nett. Så nei. 

Jeg er forsåvidt åpent for sånt, men tror mer på personlig oppmøte og noen som ikke er organisert under store leverandører av slike tjenester. Det virker mer treffsikkert og troverdig.

Anonymkode: f4435...64f

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som tror på dette? Noen som har prøvd å ringe slike telefoner selv? Jeg syns det høres ut som tull, hvordan kan de fortelle akkurat hva en person følte eller føler? Hva som skal skje osv... og være skremmende nøyaktige? Er de trent til å lese mennesker og være gode menneskekjennere? Og hvordan kan mange ha samvittighet til å drive med dette?

Da jeg var yngre ringte jeg noen ganger. Bare tull, veldig generelt, og jeg forsto etterhvert at de bare synser. Hos noen måtte jeg gi ganske mange opplysninger før de kunne si noe, og da var det rent gjetning, virket det som. 

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg ble det sagt noe som a

stemte. Men så kunne jeg ikke dy meg, og fant på en historie selv en gang, spådama sa at hun så en mann som var usikker på seg selv, og ville trekke seg fra ekteskap med meg, ikke var klar for barn osv, litt drøy historie egentlig som jeg hadde funnet på, men måtte teste henne ut. Hun hadde rett i at jeg var i sorg for noe, litt skummelt, men denne mannen finnes jo ikke for jeg bor alene 😀 Ellers så vet jeg ikke om jeg kjenner noen mann som er usikker på seg selv osv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg ble det sagt noe som a

stemte. Men så kunne jeg ikke dy meg, og fant på en historie selv en gang, spådama sa at hun så en mann som var usikker på seg selv, og ville trekke seg fra ekteskap med meg, ikke var klar for barn osv, litt drøy historie egentlig som jeg hadde funnet på, men måtte teste henne ut. Hun hadde rett i at jeg var i sorg for noe, litt skummelt, men denne mannen finnes jo ikke for jeg bor alene 😀 Ellers så vet jeg ikke om jeg kjenner noen mann som er usikker på seg selv osv. 

Flere som har prøvd noe lignende?

kanskje det var stygt av meg?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...