AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 https://www.ikea.com/no/no/p/liatorp-skjenk-hvit-70439728/ Hva kan jeg putte i en slik så det ikke ser tomt ut? Jeg har ikke masse servise, og liker ikke masse små nips. Angrer på at jeg kjøpte den😢. For sent å returnere. Hva har du evt selv i din? Anonymkode: 10c5c...86b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Jeg hadde hatt bøker, vaser, planter, grener, bilder og nips. Men jeg liker nips da. Mitt problem hadde vært å ikke overfylle den. Anonymkode: e79f9...7f1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Jeg har den samme i boligen jeg leier. Synes den er upraktisk. Ikke så stor fan av masse nips jeg heller 😅 Jeg har en aloe vera-plante, røkelse, elefantfigur og en globus på toppen. Hadde det vært nok sollys i stuen, ville jeg sikkert hatt flere planter oppå der. I skapene har jeg bøker og DVDer, men ellers er den ganske tom. Lurer også på hva jeg kan fylle den med, samme dilemma som deg. Kanskje noen fine esker (som på bildet) og oppbevare skrot der? Jeg har ikke servise jeg heller, men en del kule kaffekopper som kanskje kunne oppbevares der. Vurderer også å putte noen av de fineste skoene jeg har i den nederste hylla. Anonymkode: bc104...246
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Bilder i rutene og blomster på toppen? Anonymkode: 6b186...6ae
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 Toppen er ok, der har jeg lysfat og løper. Men inni? Kan jeg legge et par bretta pledd i nederste hylle, eller blir det rart? Anonymkode: 10c5c...86b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har den samme i boligen jeg leier. Synes den er upraktisk. Ikke så stor fan av masse nips jeg heller 😅 Jeg har en aloe vera-plante, røkelse, elefantfigur og en globus på toppen. Hadde det vært nok sollys i stuen, ville jeg sikkert hatt flere planter oppå der. I skapene har jeg bøker og DVDer, men ellers er den ganske tom. Lurer også på hva jeg kan fylle den med, samme dilemma som deg. Kanskje noen fine esker (som på bildet) og oppbevare skrot der? Jeg har ikke servise jeg heller, men en del kule kaffekopper som kanskje kunne oppbevares der. Vurderer også å putte noen av de fineste skoene jeg har i den nederste hylla. Anonymkode: bc104...246 Kanskje ikke sko i vitrineskap i stuen😅 Anonymkode: 10c5c...86b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Hva var det du hadde tenkt å ha i den da du kjøpte den? Anonymkode: 4d619...d05
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 Bøker, vaser, glass, servise m.m Anonymkode: 476af...efe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 Hybelkaniner? Anonymkode: c2b1e...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 Bøker, brettspill, alkohol, hobbyting, (kurv med strikketøy feks) , blader, vinglass, dessertskåler, fjernkontroller, mye du kan ha der. Hva trenger du å ha plass til? Anonymkode: b52c0...1c7 1
Gjest LaptopPute Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje ikke sko i vitrineskap i stuen😅 Anonymkode: 10c5c...86b Jo, det kan man.
Fanteria Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 Hva med å dekke til glasset på dørene med enten folie eller stoff som du stifter fast/fester på en vaier på baksiden av døren? Da kan du putte masse rot bak, om det er det du har behov for å oppbevare? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 14 minutter siden, Fanteria skrev: Hva med å dekke til glasset på dørene med enten folie eller stoff som du stifter fast/fester på en vaier på baksiden av døren? Da kan du putte masse rot bak, om det er det du har behov for å oppbevare? 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bøker, brettspill, alkohol, hobbyting, (kurv med strikketøy feks) , blader, vinglass, dessertskåler, fjernkontroller, mye du kan ha der. Hva trenger du å ha plass til? Anonymkode: b52c0...1c7 Jeg trenger ikke plass til noe, eier ikke skrot eller mange ting og nips naps😅 Anonymkode: 10c5c...86b
exictence Skrevet 4. august 2019 #15 Skrevet 4. august 2019 Det var jo fine eksempler hvis du ser på alle bildene. Jeg ville satt noe service, kanskje noen fotoalbum, bøker, eske i en, vase med strå i midten (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå