Gå til innhold

Hva kan jeg fylle åpen sjenk med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatt bøker, vaser, planter, grener, bilder og nips. Men jeg liker nips da. Mitt problem hadde vært å ikke overfylle den. 

Anonymkode: e79f9...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den samme i boligen jeg leier. Synes den er upraktisk. Ikke så stor fan av masse nips jeg heller 😅

Jeg har en aloe vera-plante, røkelse, elefantfigur og en globus på toppen. Hadde det vært nok sollys i stuen, ville jeg sikkert hatt flere planter oppå der. 

I skapene har jeg bøker og DVDer, men ellers er den ganske tom. Lurer også på hva jeg kan fylle den med, samme dilemma som deg. Kanskje noen fine esker (som på bildet) og oppbevare skrot der? Jeg har ikke servise jeg heller, men en del kule kaffekopper som kanskje kunne oppbevares der. Vurderer også å putte noen av de fineste skoene jeg har i den nederste hylla. 

Anonymkode: bc104...246

AnonymBruker
Skrevet

Bilder i rutene og blomster på toppen? 

Anonymkode: 6b186...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Toppen er ok, der har jeg lysfat og løper. Men inni? Kan jeg legge et par bretta pledd i nederste hylle, eller blir det rart?

Anonymkode: 10c5c...86b

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den samme i boligen jeg leier. Synes den er upraktisk. Ikke så stor fan av masse nips jeg heller 😅

Jeg har en aloe vera-plante, røkelse, elefantfigur og en globus på toppen. Hadde det vært nok sollys i stuen, ville jeg sikkert hatt flere planter oppå der. 

I skapene har jeg bøker og DVDer, men ellers er den ganske tom. Lurer også på hva jeg kan fylle den med, samme dilemma som deg. Kanskje noen fine esker (som på bildet) og oppbevare skrot der? Jeg har ikke servise jeg heller, men en del kule kaffekopper som kanskje kunne oppbevares der. Vurderer også å putte noen av de fineste skoene jeg har i den nederste hylla. 

Anonymkode: bc104...246

Kanskje ikke sko i vitrineskap i stuen😅

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det du hadde tenkt å ha i den da du kjøpte den?

Anonymkode: 4d619...d05

AnonymBruker
Skrevet

Bøker, vaser, glass, servise m.m

Anonymkode: 476af...efe

AnonymBruker
Skrevet

Hybelkaniner?

Anonymkode: c2b1e...dfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bøker, brettspill, alkohol, hobbyting, (kurv med strikketøy feks) , blader, vinglass, dessertskåler, fjernkontroller, mye du kan ha der. Hva trenger du å ha plass til? 

Anonymkode: b52c0...1c7

• Liker 1
Skrevet

Selg den på finn?

Gjest LaptopPute
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje ikke sko i vitrineskap i stuen😅

Jo, det kan man. 

Skrevet

Hva med å dekke til glasset på dørene med enten folie eller stoff som du stifter fast/fester på en vaier på baksiden av døren? Da kan du putte masse rot bak, om det er det du har behov for å oppbevare? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Fanteria skrev:

Hva med å dekke til glasset på dørene med enten folie eller stoff som du stifter fast/fester på en vaier på baksiden av døren? Da kan du putte masse rot bak, om det er det du har behov for å oppbevare? 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bøker, brettspill, alkohol, hobbyting, (kurv med strikketøy feks) , blader, vinglass, dessertskåler, fjernkontroller, mye du kan ha der. Hva trenger du å ha plass til? 

Anonymkode: b52c0...1c7

Jeg trenger ikke plass til noe, eier ikke skrot eller mange ting og nips naps😅

Skrevet

Det var jo fine eksempler hvis du ser på alle bildene. 

Jeg ville satt noe service, kanskje noen fotoalbum, bøker, eske i en, vase med strå i midten (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...