AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Jeg er på utkikk etter tips til billig ferie, gjerne en plass som er rimelig å reise til og feriere på. Jeg er veldig glad i Tenerife, men har vært der mange ganger nå. Jeg blir å ta med kjæresten. Ønsker at det er godt uteliv der og gode shoppingmuligheter. Strand er også et must. Jeg er en jente i 20-årene ☺️ Anonymkode: 016ee...aa7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Sopot i Polen eller kysten i Latvia eller lithauen. Anonymkode: ea1f7...61a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på utkikk etter tips til billig ferie, gjerne en plass som er rimelig å reise til og feriere på. Jeg er veldig glad i Tenerife, men har vært der mange ganger nå. Jeg blir å ta med kjæresten. Ønsker at det er godt uteliv der og gode shoppingmuligheter. Strand er også et must. Jeg er en jente i 20-årene ☺️ Anonymkode: 016ee...aa7 På sensommeren er det alltid mye restplasser til Hellas og Tyrkia, så sjekk f.eks hos Apollo og Ving. Der har jeg gjort noen gode kupp. Bra shopping og uteliv får Berlin til å poppe opp, men der mangler stranden.... Barcelona er min favorittby. Flott strand og bra shopping. I den nye delen av byen finner du de store merkebutikkene og senter som f.eks Corte Ingles. I den gamle delen av byen finner du et hav av trange gater fylt med små uavhengige butikker, designerutsalg og vintage ❤️ Utelivet der har jeg ikke peiling på, men det skal visst være full fart rundt stranda i alle fall har jeg hørt Anonymkode: 994b0...ebf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: På sensommeren er det alltid mye restplasser til Hellas og Tyrkia, så sjekk f.eks hos Apollo og Ving. Der har jeg gjort noen gode kupp. Bra shopping og uteliv får Berlin til å poppe opp, men der mangler stranden.... Barcelona er min favorittby. Flott strand og bra shopping. I den nye delen av byen finner du de store merkebutikkene og senter som f.eks Corte Ingles. I den gamle delen av byen finner du et hav av trange gater fylt med små uavhengige butikker, designerutsalg og vintage ❤️ Utelivet der har jeg ikke peiling på, men det skal visst være full fart rundt stranda i alle fall har jeg hørt Anonymkode: 994b0...ebf Takk for tips! Skal sjekke ut Anonymkode: 016ee...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå