AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Jeg har møtt en fyr nå 2-3 ganger , første gangen møtte jeg han alene , fikk inntrykk at han var veldig ordentlig , morsom og snill. Han er en av de som «ønsker noe seriøst « står skrevet på møteplassen . Etter det første møte, var jeg med han og noen venner på tur , der vi ble bedre kjent , vi drakk og vi endte opp i senga. Etter dette har fyren virket veldig uinteressert i meg , fordi jeg sa i fra og fikk dårlige vibber på om han faktisk ønsket noe seriøst . Men det ville han absolutt , men han var irritert for at jeg ikke trodde på han. Men det som er vanskelig er at vennene hans sier noe annet , fordi forje jenta han drev med varte i ca 3-4 dager , også bare ga han faen i hu. Men over til , hvordan det gikk etterhvert . Nå en uke etter , så var jeg på streetmeet og møtte han. Da virket det som om han ble veldig interessert igjen , og startet og sende masse «flørte meldinger, og spørte om jeg ville sove hos han. jeg svarte « ja kanskje , hvis du er grei!» han svarte « ja, alltid grei jeg! Men du bestemmer selv» Da spurte han om jeg og min venninne ville ake i bilen (en amerikaner ) men det ble ikke noe av siden venninna mi ble veldig dårlig så måtte kjøre henne hjem. Etter det , fikk jeg vite at han kun dro på streeemeet for og få med seg andre damer , men siden han ikke fikk noe , spurte han oss. Når jeg kom hjem, og han var på vei hjem spørte han igjen, om jeg skulle være med hjem, men tenkte for meg selv at det barn best jeg dro hjem, for og sjekke om interessen hans fortsatt var der dagen etter.. Nå idag, spurte han om jeg ville komme til han ikveld , og jeg sa « ja kanskje det, noen planer for kvelden ?» han» ja , vi kan se på TV « og nå trenger jeg råd fra dere , virker han interessert ? Eller er dette kun for å prøve å få meg til sengs ? Bør jeg grille han litt når jeg kommer dit , og spørre hva han egentlig vil oppnå med det her ? Anonymkode: ac0de...5f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Når du ligger med noen på 1-2 daten så tar du en sjans. Når fyren blir sur fordi du spør sånn så er det et rødt flagg. Dersom han skjønner seg litt på kvinner så burde han vite at dette er en stor bekymring og heller bekreftet det på en vennlig måte, og ikke tatt det personlig. Anbefaler deg at du tar deg litt bedre tid til å bli kjent før du har sex. Anonymkode: 2048c...456 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Spørsmålet, Ts, er jo hva DU ønsker å oppnå? Du har truffet han her 2-3 ganger. Så du vet null og niks om han, og dermed vet du ikke om han er den typen menneske DU kunne tenkt deg et forhold til. Om du ønsker å ligge med han mens du finner det ut? Vet du: det er helt opp til deg. Det er helt ok å ha sex før en vet om dette er 1-3 treff, noen måneder med uforpliktende gøy eller et forhold av lengre eller kortere varighet. Faktisk er det for de fleste av oss normalen. Å forvente noen slags forpliktelse eller avtale etter et knapt bekjentskap, derimot, fremstår litt underlig. For det må være greit at han ikke vet om du er noe å satse på. Du vet jo heller ikke om han er noe å satse på. Og dermed er det like ok om du velger han bort for en annen som om han velger deg bort. Anonymkode: 54029...971
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du ligger med noen på 1-2 daten så tar du en sjans. Når fyren blir sur fordi du spør sånn så er det et rødt flagg. Dersom han skjønner seg litt på kvinner så burde han vite at dette er en stor bekymring og heller bekreftet det på en vennlig måte, og ikke tatt det personlig. Anbefaler deg at du tar deg litt bedre tid til å bli kjent før du har sex. Anonymkode: 2048c...456 Selvfølgelig , men tenkte « har ikke noe å tape hell» enten så går det eller ikke . Var ikke planer om at det skal skje noe idag, planen er å dra rett hjem etter besøker , for og se om interessen fortsatt er der . Anonymkode: ac0de...5f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet, Ts, er jo hva DU ønsker å oppnå? Du har truffet han her 2-3 ganger. Så du vet null og niks om han, og dermed vet du ikke om han er den typen menneske DU kunne tenkt deg et forhold til. Om du ønsker å ligge med han mens du finner det ut? Vet du: det er helt opp til deg. Det er helt ok å ha sex før en vet om dette er 1-3 treff, noen måneder med uforpliktende gøy eller et forhold av lengre eller kortere varighet. Faktisk er det for de fleste av oss normalen. Å forvente noen slags forpliktelse eller avtale etter et knapt bekjentskap, derimot, fremstår litt underlig. For det må være greit at han ikke vet om du er noe å satse på. Du vet jo heller ikke om han er noe å satse på. Og dermed er det like ok om du velger han bort for en annen som om han velger deg bort. Anonymkode: 54029...971 Helt sant . Får bare prøve og faile, har ikke noe å tape på det. 😊 som sagt så er planen bare å komme på besøk , bli litt bedre kjent , for å så dra rett hjem, ikke sove der .. for og se om interessen ennå er der ! Anonymkode: ac0de...5f4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 Sorry Ts. Men han vil kun ha tilgang til musa di. Glem han. Anonymkode: 2a89a...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Sånn går det når du ligger med han etter så kort tid Anonymkode: 0e679...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 Det kan godt være han er seriøs etter et forhold. Men det betyr ikke at han vil det med deg. Å grille han med mye spørsmål nå har ingen hensikt. Enten vet han nå at han IKKE vil i forhold med deg, eller han vet ikke og der er det jo mange som er i begynnelsen. Ta det chill, vær deg selv, ikke vær redd for å sette grenser. Og du, selv om du ligger med han så er det ikke sånn at han nødvendigvis utnytter deg om det viser seg han ikke vil ha deg. Anonymkode: b7de6...705
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #9 Skrevet 11. august 2019 En jeg kjente i mange år og traff igjen, som alltid tilsynelatende behandlet meg bra og var hyggelig. Som tok kontakt med meg igjen, og holdt kontakten i flere måneder og insjet og var kjærlig. Tok meg med ut på masse greier og dates, sendte roser hjem til meg. Gikk offentlig inn i forhold med meg og introduserte meg litt til venner. Gav fint f i meg etter vi hoppet til sengs, enda det tok flere måneder... så vet ikke jeg. Han holdt kontakt og sa han hadde følelser for meg og vi var kjærester. Men han hadde aldri tid til meg og vi var sammen en natt hver tredje uke eller noe. Gav faen i hva jeg ville. Om jeg frøs, var sulten, fikk aldri se det jeg ville på tv, sluttet å følge meg til bilen og møte meg. Klikket på meg, kjeftet om jeg konfronterte han om noe og kunne ignorere meg og være kald om han ville. Den største dritten jeg har møtt. Anonymkode: 4b2d5...17e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #10 Skrevet 11. august 2019 På 4.8.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev: Det kan godt være han er seriøs etter et forhold. Men det betyr ikke at han vil det med deg. Å grille han med mye spørsmål nå har ingen hensikt. Enten vet han nå at han IKKE vil i forhold med deg, eller han vet ikke og der er det jo mange som er i begynnelsen. Ta det chill, vær deg selv, ikke vær redd for å sette grenser. Og du, selv om du ligger med han så er det ikke sånn at han nødvendigvis utnytter deg om det viser seg han ikke vil ha deg. Anonymkode: b7de6...705 Tull! Han er ikke ute etter forhold i det hele tatt. Vanlige menn bruker ikke folk for sex og de holder som regel igjen til de finner seg dame. Også HAR vi de som er kyniske og slue som pokker og ser på kvinner som objekter og søppel og sårer de og ligger med de bare. Anonymkode: 4b2d5...17e
exictence Skrevet 12. august 2019 #12 Skrevet 12. august 2019 På 4.8.2019 den 16.03, AnonymBruker skrev: Etter det , fikk jeg vite at han kun dro på streeemeet for og få med seg andre damer , men siden han ikke fikk noe , spurte han oss. Anonymkode: ac0de...5f4 Dette hadde jeg tolket som at han ikke var seriøst interessert i meg. Så hadde nok sagt nei til invitasjoner fra ham, eller i hvert fall ikke hatt noe tro på ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå