Gå til innhold

Mobiltelefon til barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mobiltelefon har barnet ditt, og hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: 80d49...c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnet fikk til 10 års dagen.

iPhone 6

Anonymkode: b44c2...b27

AnonymBruker
Skrevet

9 åring har min gamle Samsung S7. 

Anonymkode: 4b921...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min fikk en splitter ny iPhone X av meg i bursdagsgave da hun fylte 7 år for 4 måneder siden. Hun ble selvfølgelig overlykkelig, hun hoppet og jublet av glede og klemte meg mens hun sa at jeg er den beste mammaen i verden! 😁

Anonymkode: d11ea...465

Skrevet (endret)

Sønnen min har den gamle samsungen min S7. :) Den blir nesten kun brukt til Pokemon Go og så øver han litt på å gi beskjed på telefon/sms når han går fra A til B. Greit å få det inn når de er små.

Han kommer ikke til å få en helt ny før han er nærmere 10 tenker jeg, kanskje senere. 

Endret av FrøkenMånestråle
AnonymBruker
Skrevet

Begge mine fikk smarttelefoner først til tiårsdagen. Begge fikk da telefoner noen i familien hadde hatt før. Min tiåring har min gamle iPhone 6. 

Anonymkode: 6cf07...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg har 4. Klassing og 2. Klassing til høsten. Største fikk ny IPhone SE da hun  begynte i 3. Klasse. Hun er forsiktig med den, og den holder en god stund til. 

Yngste fikk sin første telefon nå. Gammel iphone 4s. Går ikke å laste ned apper, men får ringt og sendt meldinger, som jo i hovedsak er det man trenger en telefon til. Men så føler jeg litt på at 2 klassingen kanskje burde hatt noe litt mer moderne?

Ts

Anonymkode: 80d49...c67

AnonymBruker
Skrevet

Vår straks fjerdeklassing har en iphone SE hun fikk ny da hun fylte 7. 

Anonymkode: 51dd7...992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...