Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok en piercing i navelen på lørdag, og nå syns jeg den ser lit skjev ut.. kanskje et par mm.

Har ikke ring, men en stang. Er det noen som har vært bortti det? Er det noe jeg kan gjøre for å "rette" litt på den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tviler på det. Et hull er et hull...

Gjest gjest1
Skrevet

Tror heller den som satte den på deg tok den skjevt..

har selv hatt piercing i navlen 3 ganger men ga opp for de gror jo bare rett ut igjen!

Skrevet

JEg har hatt piercing i hm.. tre år (?) nå, og min er og har hele tiden vært bitte litt sjev. Men tro meg, er bare du selv som ser det :)

Skrevet

Ja, høres ut som den er blitt tatt feil... skal ikke være skjeivt. Synd at ikke alle piercere er like flinke...

Gjest Gjesta
Skrevet

Min er også skjev, men det er min egen feil (fordi jeg har dultet litt for mye borti den,.). Jeg vurderte å la den gro igjen, helt til venninne mine viste meg sine egne skjeve piercinger,..... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Er 8 år siden ( :o !) jeg tok piercing i navlen, men den gangen sa piercing-dama at hun ikke kunne sette inn stang med en gang fordi det lett kunne bli skjevt...

Har akkurat tatt ut min piercing, i starten så navlen naken og stor ut..hehe.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan klarer dere å få dem til å ikke gro ut? Har tatt de så utrolig dypt i huden, men likevel så gror det igjen! Dårlig :(

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvordan klarer dere å få dem til å ikke gro ut? Har tatt de så utrolig dypt i huden, men likevel så gror det igjen! Dårlig :(

En venninne av meg fikk beskjed om å ta zink-tabletter for å unngå at piercingen skulle bli utstøtt. Kanskje prøve det? ;)

Skrevet

Var jeg som var gjesten som starta tråden, vet ikke hvorfor jeg var utlogga.. Men uansett, han som tok den på meg er han som har drevet på lengst i norge, og lært opp nesten alle de som jobber på kjente piercingstudioer! Og det så rett ut når han tegnet opp prikkene!! Kanskje den flytta litt på seg av seg selv... Lurer på om det går ann å "manipulere" den litt tilbake...

Skrevet

Kanskje jeg kan putte en bomullsdott på ene siden av piercingen i navelen, sånn at den blir "dytta" motsatt vei... Eller tør jeg ikke dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...